Sitter ute en stund. Fortfarande ont i nacken så ser inte fram emot att lägga mig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behåll snön hos dig i så fall.Det blir mycket närmare,då håller vi tummarna för bra väglag,här har dom hotat med snö på onsdag kväll men dom har ju oftast fel så...........
Nej jag vill inte ha den så jag gör vad jag kan för att se till att den hamnar hos någon annanBehåll snön hos dig i så fall.
Inte jagVem av er är det som hånglar med John Blund?? Hit har han inte kommit än....
Men då! Jag jobbar ju halvdag på torsdag och sticker nog från Örebro redan vid 12.Låter bra! Fast vi kan ta fikat i Örebro för det blir väl närmare för dig. Ska vidare till Karlskoga efter Köping.
Köping besöket blir runt 14 tiden och går på ca 30 min. Efter det är jag klar för dagen.
Inte jag heller.Vem av er är det som hånglar med John Blund?? Hit har han inte kommit än....
Det har hänt en rejäl olycka i Smålandsstenar. Fullt med blåljus överallt och såg en bil de hade fått skära upp ordentligt. Jag hoppas verkligen att ingen skadade sig allvarligt.
Hoppas den skadade sig ordentligtMisstänkt drograttfylla och skadad men singelolycka iaf.
Misstänkt drograttfylla och skadad men singelolycka iaf.