Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska vi strax gå ner och testa buffén :)

A är förresten skitsur för många av serierna på netflix blir på spanska här nere och det finns inte svenska som val. Är det någon som vet hur man löser det?

Blev lite skitnödig tidigare på dagen när jag hoppade ur bilen och kände att det luktade slirad koppling. Men jag kunde snabbt konstatera att det var från bilen bredvid.

Ska njuta av den här veckan
Nästa måndag börjar jag arbeta 75 %
Kommer bli rörigt första veckan men sen så.
Ser fram emot att njuta av helgerna istället.

Lyssnar på Buena vista social club, dricker ett bättre rödvin och klappar katt.
Trodde verkligen mammas katt (17 år) skulle gå hädan ikväll. Han ramlade helt plötsligt ihop utan kontroll på bakdelen, började jama nåt slags avgrundsvrål och hyperventilera. Jag la på en filt och höll honom i knät medan mamma försökte kontakta ngt helgöppen veterinär. När hon föreslog att grannen (jägare) skulle komma med bössan verkade det dock vända för gamle herr katt :nailbiting:Nu har han mått bra hela kvällen.
Gissar på en tia/liten stroke som "kilade vidare".

Senast ändrad av en moderator:
Nu ska vi strax gå ner och testa buffén :)

A är förresten skitsur för många av serierna på netflix blir på spanska här nere och det finns inte svenska som val. Är det någon som vet hur man löser det?

Det är ju ändå ok. När jag var i Jerusalem och bodde på ett arabiskt hotell visade den enda fungerande tv-kanalen avrättningar :rofl:

Kollade just schemat och upptäckte att min föreläsning i morgon börjar en halvtimme tidigare än jag trodde :p Tur att jag kollade, var helt säker på att den började 9 men det gör den ju inte

Du kan försöka med Hola och ställa in att du är i Sverige men för mig har det inte fungerat på senare tid i Spanien. Du är på spanska Netflix nu, därav spanska istället för svenska.

@RedHyuuga Jisses vilken duktig häst! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 174
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 297
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar