Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon ska jag nog städa. Tror jag. Eller laga mat. Men mest troligt städa.Beror på vad man ska göra?
Nej tack,kan ta en mat dagImorgon ska jag nog städa. Tror jag. Eller laga mat. Men mest troligt städa.
Sådant brukar krävas bildbevis på
Normalt gör jag både och en dag. Men nu är det ju fortfarande jullov.Nej tack,kan ta en mat dag
Inte för jag vill vara elak utan att jag vill inte att Dobbisen ska råka ut för en olycka !Så så,be nice
Kan även vara att bromsen ligger på det luktar ungefär lika !Blev lite skitnödig tidigare på dagen när jag hoppade ur bilen och kände att det luktade slirad koppling. Men jag kunde snabbt konstatera att det var från bilen bredvid.
Nu ska vi strax gå ner och testa buffén
A är förresten skitsur för många av serierna på netflix blir på spanska här nere och det finns inte svenska som val. Är det någon som vet hur man löser det?
Du kan försöka med Hola och ställa in att du är i Sverige men för mig har det inte fungerat på senare tid i Spanien. Du är på spanska Netflix nu, därav spanska istället för svenska.A är förresten skitsur för många av serierna på netflix blir på spanska här nere och det finns inte svenska som val. Är det någon som vet hur man löser det?
Attans! Gissade att det var så men hoppades på att det gick att komma runt det enkelt Tur att vissa serier fungerar som de ska iaf.Du kan försöka med Hola och ställa in att du är i Sverige men för mig har det inte fungerat på senare tid i Spanien. Du är på spanska Netflix nu, därav spanska istället för svenska.
@RedHyuuga Jisses vilken duktig häst!