Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit fruktsallad och en tunnbrödrulle med ost.

Bäst att avsluta med ett glas samarin.

Alla vakna i huset. Blir nog en tuff måndag för sambon imorgon.

En lugn förmiddag, på eftermiddagen åkte vi och käkade mat med goda vänner och sen hem till dem för att bara i deras utespa. Helt underbart skönt och fullständigt mjuk i kroppen när vi kom hem. När vi kom hem var det dock mindre mysigt eftersom hundkraken tydligen var risig i magen, han har ätit lite dåligt de sista dagarna och velat ut ofta. Men det var bara att skura och sen åt han mat med betydligt bättre aptit än tidigare dagar så det kanske är bättre nu.

Kollat klart på serien Zoo. Jag har inte gjort ett dugg nytta idag. Haft en sån där kass dag där jag känner mig helt opepp på allt. Knappt ätit mat heller. Dom kommer och går, tyvärr har det vart många såna dagar på sistone känns det som. Särskilt här runt jul och efter :down:

Sitter och jobbar på mig själv och min attityd mot saker som händer, människor och omgivningen. Man kan ju inte styra annat än hur man själv tacklar motstånd och går vidare. 2017 ska vara ett år där jag försöker tänka positivt! Någon som vill joina? :banana:

(Sedan kan man ju självklart gnälla lite här men gå vidare ;))

Sitter och jobbar på mig själv och min attityd mot saker som händer, människor och omgivningen. Man kan ju inte styra annat än hur man själv tacklar motstånd och går vidare. 2017 ska vara ett år där jag försöker tänka positivt! Någon som vill joina? :banana:

(Sedan kan man ju självklart gnälla lite här men gå vidare ;))

Jag är på! :banana:

6 dagars jobb börjar kännas i den arma och misshandlade kroppen.

Imorgon ska jag kicka igång 2 nya projekt. Ett i Västerås och ett i Fegersta och på tisdag ytterligare 1 i Eskilstuna.

På torsdag står Köping på tur.

Blir några mil i bil denna veckan med.

Ska du vara hela dagen i köping? Om det är bra väglag kanske vi kan äta sen lunch eller ta en fika?!

Låter bra! Fast vi kan ta fikat i Örebro för det blir väl närmare för dig. Ska vidare till Karlskoga efter Köping.

Köping besöket blir runt 14 tiden och går på ca 30 min. Efter det är jag klar för dagen.

Låter bra! Fast vi kan ta fikat i Örebro för det blir väl närmare för dig. Ska vidare till Karlskoga efter Köping.

Köping besöket blir runt 14 tiden och går på ca 30 min. Efter det är jag klar för dagen.
Det blir mycket närmare,då håller vi tummarna för bra väglag,här har dom hotat med snö på onsdag kväll men dom har ju oftast fel så...........

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 210
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 415
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka