Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avskyr att de jävla tågen går sönder hela tiden. Alltid kul med 37 minuters försening på en bana med enkelspår. Struligt blir det :arghh:

Bokat en resa till Berlin med snälltåget i maj. Skoj! Det spräckte hela min budget för den här månaden med men det får gå ändå. Det ska bli kul med en weekend i Berlin.

Nu sitter jag i soffan, snorig och nyser, och dricker kaffe. Ska starta lite serie tror jag och söka några jobb. Multi tasking!

Helt pigg var inte vovven, vid tre fick jag rusa upp för att släppa ut honom.:( Tur att vi har sovrummet så nära ytterdörren.

Fy vad trött jag är idag :crazy:

Passar urdåligt med att jag behöver skriva en novell- och en diktanalys till svenskan.

Gomorron
Måndag morgon, börjar nya arbetsåret med att försöka få tag på kollegan som låst hela bokföringsprogrammet :up:, och dessutom är hemma sjuk. Kommer ju inte in på hennes datorn för att stänga ner det öppna programmet :meh: Får väl roa mig med annat tills hon vaknar och svarar på mitt sms.
Sen kommer den här roliga perioden när man måste tänka ett varv extra innan man bokför för att inte saker ska hamna på fel år. ÄLSKAR årskiften :cool:

Fy fan, mör i hela kroppen. Känns nästan som att det långsamt skulle kunna bryta ut världens jävla förkylning.

Känsla helt åt annat håll:
Man hittar en kräm man sparat för den är så skön och framför allt doftar så uuunderbart fräscht. Smörjer sig.. Och inser att den blivit gammal och numer på pricken luktar gammalt snus. Och då jag med. Dusch...
Åh, jag råkade ut för samma igår kväll när jag skulle smörja mig efter duschen! mitt medhavda bodybutter är tydligen härsket och luktar inte alls vanilj längre... :yuck: :meh: :banghead: Tur att det finns en minimarket på hotellet, och ett gäng gallerior inom promenadavstånd.

Jag har fortfarande inte somnat :( Huvudet är helt fullt. Tagit en sömntablett men vet inte om det kommer hjälps, brukar behöva två men då sover jag typ 10 timmar och då blir det lite väl tight innan jobbet... Hoppas jag somnar snart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 210
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 415
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Bichon havanais