Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visade min häst för en spekulant 28/12. Vi sa att vi skulle höras av, det var ingen som helst tidspress som så, utan jag gav henne tid att tänka på saken (denne står inför en lång flytt, stallbygge osv). Nu har en till hört av sig och vill kolla. Hur hade ni gjort? Jag vill hemskt gärna sälja till hon som redan varit och tittat, men inte stressa henne heller. Samtidigt så verkar den som vill komma och titta helt okej.

Visade min häst för en spekulant 28/12. Vi sa att vi skulle höras av, det var ingen som helst tidspress som så, utan jag gav henne tid att tänka på saken (denne står inför en lång flytt, stallbygge osv). Nu har en till hört av sig och vill kolla. Hur hade ni gjort? Jag vill hemskt gärna sälja till hon som redan varit och tittat, men inte stressa henne heller. Samtidigt så verkar den som vill komma och titta helt okej.
Jag skulle ha kontaktat den första och meddela att du har fått en till spekulant så hon vet. Den andra skulle jag visa hästen men tala om att det är en som har tittat redan och har första tjing.

Hade nog sagt precis så till spekulanten, frågat hur den känner och om den funderat och typ säga att du vill veta var hon står innan du visar för den som vill kolla

Hade nog sagt precis så till spekulanten, frågat hur den känner och om den funderat och typ säga att du vill veta var hon står innan du visar för den som vill kolla
Ja, jag borde kanske kolla med henne innan jag visar för den andra intresserade. Det blir cirka 15 mil att köra t/r för den nya spekulanten, så det känns schysstast att ha allt utrett så att hon inte kör i onödan.

Jag har orkat dra igång en tvättmaskin. Nu behöver jag vara lite på alerten också när maskinen tömmer så jag ser var det läcker.

Livmodern är för liten för sin kurva och mitt HB är ännu lägre än 15/12. Hurra :grin:

Nu svenska 2.

När jag är ikapp får jag städa Vs rum :D

Vaknde nyss till en ledig dag som ekar tom i kalendern :bow: Inga möten inga måsten förutom några "borde" . Såna dagar är dom allra bästa! :banana:
Sen har jag sovit hela 12,5 timme :eek: jag tror aldrig jag lyckats med något liknande tidigare :p

Nu kaffe! :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 225
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 418
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka