Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle ha kontaktat den första och meddela att du har fått en till spekulant så hon vet. Den andra skulle jag visa hästen men tala om att det är en som har tittat redan och har första tjing.Visade min häst för en spekulant 28/12. Vi sa att vi skulle höras av, det var ingen som helst tidspress som så, utan jag gav henne tid att tänka på saken (denne står inför en lång flytt, stallbygge osv). Nu har en till hört av sig och vill kolla. Hur hade ni gjort? Jag vill hemskt gärna sälja till hon som redan varit och tittat, men inte stressa henne heller. Samtidigt så verkar den som vill komma och titta helt okej.
Visade min häst för en spekulant 28/12. Vi sa att vi skulle höras av, det var ingen som helst tidspress som så, utan jag gav henne tid att tänka på saken (denne står inför en lång flytt, stallbygge osv). Nu har en till hört av sig och vill kolla. Hur hade ni gjort? Jag vill hemskt gärna sälja till hon som redan varit och tittat, men inte stressa henne heller. Samtidigt så verkar den som vill komma och titta helt okej.
Ja, jag borde kanske kolla med henne innan jag visar för den andra intresserade. Det blir cirka 15 mil att köra t/r för den nya spekulanten, så det känns schysstast att ha allt utrett så att hon inte kör i onödan.Hade nog sagt precis så till spekulanten, frågat hur den känner och om den funderat och typ säga att du vill veta var hon står innan du visar för den som vill kolla
Tack! Jag gör mitt bästa genom att ligga i soffan och kollar på film!Men fyKrya på dig snabbt!
![]()
Jobbar och peppar inför Sherlock ikväll![]()