Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter bra! Fast vi kan ta fikat i Örebro för det blir väl närmare för dig. Ska vidare till Karlskoga efter Köping.

Köping besöket blir runt 14 tiden och går på ca 30 min. Efter det är jag klar för dagen.
Men då! Jag jobbar ju halvdag på torsdag och sticker nog från Örebro redan vid 12. :down:

Dåligt tajming. :laugh:

Det har hänt en rejäl olycka i Smålandsstenar. Fullt med blåljus överallt och såg en bil de hade fått skära upp ordentligt. Jag hoppas verkligen att ingen skadade sig allvarligt.

Surfar Buke efter morgonfodring. Ur mörkret smyger en liiiten tass fram och läggs på min arm. Gosvovve ville ha uppmärksamhet.

Känsla helt åt annat håll:
Man hittar en kräm man sparat för den är så skön och framför allt doftar så uuunderbart fräscht. Smörjer sig.. Och inser att den blivit gammal och numer på pricken luktar gammalt snus. Och då jag med. Dusch...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 210
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 415
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka