Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån nytta ska hon väl ha att hon stod 5 år på High Chaparall innan jag köpte henne, så lugn och trygg i sig själv.@RedHyuuga Jisses vilken duktig häst!![]()
Jag vetInte för jag vill vara elak utan att jag vill inte att Dobbisen ska råka ut för en olycka !
Sitter och jobbar på mig själv och min attityd mot saker som händer, människor och omgivningen. Man kan ju inte styra annat än hur man själv tacklar motstånd och går vidare. 2017 ska vara ett år där jag försöker tänka positivt! Någon som vill joina?
(Sedan kan man ju självklart gnälla lite här men gå vidare)
Sitter och snörvlar till Adele. Ska snart sova och hoppas på att vara friskare imorgon.
Ska du vara hela dagen i köping? Om det är bra väglag kanske vi kan äta sen lunch eller ta en fika?!6 dagars jobb börjar kännas i den arma och misshandlade kroppen.
Imorgon ska jag kicka igång 2 nya projekt. Ett i Västerås och ett i Fegersta och på tisdag ytterligare 1 i Eskilstuna.
På torsdag står Köping på tur.
Blir några mil i bil denna veckan med.
Ska du vara hela dagen i köping? Om det är bra väglag kanske vi kan äta sen lunch eller ta en fika?!
Ska du vara hela dagen i köping? Om det är bra väglag kanske vi kan äta sen lunch eller ta en fika?!
Det blir mycket närmare,då håller vi tummarna för bra väglag,här har dom hotat med snö på onsdag kväll men dom har ju oftast fel så...........Låter bra! Fast vi kan ta fikat i Örebro för det blir väl närmare för dig. Ska vidare till Karlskoga efter Köping.
Köping besöket blir runt 14 tiden och går på ca 30 min. Efter det är jag klar för dagen.
Vännen kan väl följa med? Vi ska inte skämma ut dig så mycketJag har en vän på besök, annars hade jag nog joinat om det blir av![]()