Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissar på 31 kg ner totalt och inte 31 kg som målvikt.Förresten. Jag vill passa på att tacka bästa tråden för all pepp jag fått. Gjorde årets sista invägning igår och har gått ner 18.8 kg sedan den 24:e juni.
Jag fortsätter nedåt. Målet är 31 kilo.
Ja, digitalkameran är ju en fantastisk uppfinning. Förr blev det alltid lite av ett lotteri med nya glasögon. Skulle det se bra ut eller inte? Nu kan man ju lätt ta en hel serie med selfies med ett gäng olika bågar och sen ta på sig ögonen och granska ifall någon duger.Ja jag har haft glasögon sen första klass.
Kan inte operera för det kommer aldrig bli så bra att det är nån idé.
Linser går inte heller pga min skelning
Så jag får stå ut med glasögon.
Lättare nu när man kan fota och se hur man ser ut innan istället för att få en chock när man fick de nya och kunde se hur man såg ut
Ja, riktigt så kort är jag inte så att 31 vore en vettig målvikt.Gissar på 31 kg ner totalt och inte 31 kg som målvikt.
Jag är ingen hipsterKöp ett par bågar med fönsterglas.
Sådant brukar krävas bildbevis påNu är Vs rum tapetserat
Jag körde in bilen i garaget men ska montera en motorvärmare nu i veckan tänkte jag då jag fått alla delar till den så man får en varm och skön bil att sätta sig i på morgonen då man ska på jobb!Jag vill inte heller skrapa rutor imorgon men jag har inget val.
Hade varit skönt att ha dieselvärmare eller nåt sånt men Nope.
Det var på tidenMin bil ska dubbdäckas imorgon,för nu ska det bli kallt och här hotar dom med snö på fredag och ev på onsdag,så det är nog dags.
Den står i garage när det snöar för jag avskyr att behöva gräva fram den och då står den inte ivägen för snöröjningen heller.
Så så,be niceDet var på tiden
Beror på vad man ska göra?Vem åker och jobbar åt mig den här veckan så jag kan fortsätta vara ledig?