Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
/mvh hon med lätt OCD
Mätt och belåten och har fått lite mer städning i syrummet gjort. Och parkerat in bilen i garaget, har ingen lust att skrapa ruta imorgon bitti.
Nu ser vi på Harry Potter, men jag funderar på att fortsätta städa. Är inte riktigt på filmhumör.
Mätt och belåten och har fått lite mer städning i syrummet gjort. Och parkerat in bilen i garaget, har ingen lust att skrapa ruta imorgon bitti.
Nu ser vi på Harry Potter, men jag funderar på att fortsätta städa. Är inte riktigt på filmhumör.
Ett överdrag men ett aluminiumskikt på ena sidan över framrutan minskar behovet av att skrapa. Då räcker det med skrapning av sidorutorna och bakrutan.Jag vill inte heller skrapa rutor imorgon men jag har inget val.
Hade varit skönt att ha dieselvärmare eller nåt sånt men Nope.
Jag vill inte heller skrapa rutor imorgon men jag har inget val.
Hade varit skönt att ha dieselvärmare eller nåt sånt men Nope.
Jag ska åka hemifrån lite i fyra imorgon bitti så här ska sladden till motorvärmaren i innan jag går och lägger mig. Det är så skönt att sätta sig i en varm bil.
Du påminde mig precis om att jag behöver skaffa ett sådant...! Speciellt bra om man är så kort - och bilen så hög - att man inte ens når hela vägen till mitten....Ett överdrag men ett aluminiumskikt på ena sidan över framrutan minskar behovet av att skrapa. Då räcker det med skrapning av sidorutorna och bakrutan.