Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fortfarande ont i nacken men stallet är klart och därefter tog vi ett bad. Nu äter vi rester från gårdagen och kollar på Tour de ski :love:

Mätt och belåten och har fått lite mer städning i syrummet gjort. Och parkerat in bilen i garaget, har ingen lust att skrapa ruta imorgon bitti. :D

Nu ser vi på Harry Potter, men jag funderar på att fortsätta städa. Är inte riktigt på filmhumör.

Jag har världens bästa grannar, alla kategorier :heart
När jag väl masade mig ner till stallet för att mocka ser jag att stallet är mockat och sopat o vattentunnor är skurade och fyllda :love: Jag höll på att börja gråta, en bättre present finns liksom inte :)

Mätt och belåten och har fått lite mer städning i syrummet gjort. Och parkerat in bilen i garaget, har ingen lust att skrapa ruta imorgon bitti. :D

Nu ser vi på Harry Potter, men jag funderar på att fortsätta städa. Är inte riktigt på filmhumör.

Jag vill inte heller skrapa rutor imorgon men jag har inget val.

Hade varit skönt att ha dieselvärmare eller nåt sånt men Nope.

Jag ska åka hemifrån lite i fyra imorgon bitti så här ska sladden till motorvärmaren i innan jag går och lägger mig. Det är så skönt att sätta sig i en varm bil.

Jag vill inte heller skrapa rutor imorgon men jag har inget val.

Hade varit skönt att ha dieselvärmare eller nåt sånt men Nope.
Ett överdrag men ett aluminiumskikt på ena sidan över framrutan minskar behovet av att skrapa. Då räcker det med skrapning av sidorutorna och bakrutan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 174
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 296
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar