Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var till stallet förut och gjorde inte mer än nödvändigt. Mockade, fodrade eftermiddag och krossade havre. Hade ingen som helst lust att pyssla med hästen.@Klara: Det förstår jag, det har helt ärligt inte blivit mycket vettigt gjort här idag. Det stressar mig men förmodligen behövdes det. Det är ju en ledig dag imorgon också
En släkting som har stuga här var förbi en sväng och snackade lite strunt, jättetrevligt. Vi ska alla till kyrkogården snart och tända ljus (hennes pappa är begravd där också).
Jag kollar på Madagascar! Och dricker vin!
Vad är problemet? Kanske kan hjälpa.Sitter och är rejält besviken på att den tapetsering som en kompis gjorde utan att jag hängde med i svängarna, är så uselt gjord. Jag är skitdålig på att ta besvikelser och vet inte heller hur jag ska lösa problemet utan att lägga ut en enda krona till på omtapetsering av det som är dåligt gjort.
Skål och tack! Hälsa till honom!Skål och grattis!Särbon grattar också
![]()
Dåligt skuren tapet upptill.Vad är problemet? Kanske kan hjälpa.
Hon hann ta båda skivorna... sabla kattskrälle. Går två sek för att svara i telefon och schvips!
Ny smörgås på väg.
Grattis!Jag kollar på Madagascar! Och dricker vin!
Kisse - Matte 1-0![]()
![]()