Ska hoppa av bussen till @LadyCovergirl 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova blacktower pink bubblyFörbereder brödbak för frukoständamål.....
Och velar mellan rosé eller rödtjut. Hittade ett rose med liten sötma och under 3% socker på bolaget idag.
Men rosé kan man ju inte bara ta ett enda glas av och vet inte hur bra brödet blir om jag är lullig![]()
Njae? Det är ju mest sockervatten?Prova blacktower pink bubbly
Det är som saft
Livsfarligt
Ja jag är rädd för NMR likväl som SD, det är ju inte direkt som att någon av deras ledningar har bra rykte för att vara snälla och timida mänDet är väl inget att vara rädd för? Eller tror du dom ska slå ner dig?
Ah tänkte inte på det.Njae? Det är ju mest sockervatten?
"Sockerhalt
28 g/l"
Jag letar viner med under 3 g
Ja jag är rädd för NMR likväl som SD, det är ju inte direkt som att någon av deras ledningar har bra rykte för att vara snälla och timida män
Sen är jag rädd för deras åsikter och tillvägagångssätt. Jag är kanske inte rädd för att de ska slå ned mig bara jag går förbi, men jag är rädd för deras närvaro och att vi tillåter den, speciellt NMR...
Med tanke på att SD är 2a största partiet så är det nog bara o vänja sig.Ja jag är rädd för NMR likväl som SD, det är ju inte direkt som att någon av deras ledningar har bra rykte för att vara snälla och timida män
Sen är jag rädd för deras åsikter och tillvägagångssätt. Jag är kanske inte rädd för att de ska slå ned mig bara jag går förbi, men jag är rädd för deras närvaro och att vi tillåter den, speciellt NMR...
Du är medveten om att var 4e (ca) människa du möter röstar SD, va?
Nog lugnast att låsa in sig och inte gå ut, alls.
Fast nu var det främst NMR jag pratade om, även om jag ville tillägga att jag tycker att SD också är obehagliga. Jag tänker aldrig vänja mig vid eller acceptera någon av dessa partier/organisationer, och jag kommer alltid vara rädd för deras åsikter och att vi som samhälle börjat rucka på oss och mer eller mindre accepterat deras närvaro.Med tanke på att SD är 2a största partiet så är det nog bara o vänja sig.
Kanske kan man vänja sig men sluta vara rädd för utvecklingen - nej. Det ÄR otäckt att populister och nazister är så etablerade.Med tanke på att SD är 2a största partiet så är det nog bara o vänja sig.
Men tanke på vad NMRs folk gör så är i alla fall jag ytterst försiktig med att gå i debatt med dem. Vilket jag gärna gör med företrädare för andra politiska inriktningar.