athena_arabians
Trådstartare
Så kallt har la inte du hoppas jag??
Då får jag ta termobrallorna att sova i![]()
Nej, så farligt är det inte här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kallt har la inte du hoppas jag??
Då får jag ta termobrallorna att sova i![]()
Ok, jag har inte kollat dagarna än, när vad går. Men bra info! Tack!
De jag vill träffa och se rider SM:final som jag förstått. Då bör det vara på sön.
Killen skulle dit och lämna lite produkter de behöver inför tävlingarna imorgon. Så då får vi höra mer ang dag och tider från dem.
Det är alltid intressant att kolla på något nytt.
Såklart! Hon har städmaniHunden hade säkert sett en droppe vatten på golvet som behövde torkas upp, förstååår du väl?![]()
Spelar tung ganster hip hop ala 1990-tal och tar en cigg (jag röker inte)
SM pågår hela helgen och startade igår, man måste kvalificera sig i uttagningen för att få rida final![]()
Vet du vilka klasser dom startar?
Jag tycker det är kul att det finns några hästar som är 20+ och fortfarande tävlarSM pågår hela helgen och startade igår, man måste kvalificera sig i uttagningen för att få rida final
Vet du vilka klasser dom startar?
Det är väl inget att vara rädd för? Eller tror du dom ska slå ner dig?Sitter i sängen och är ledsen och rädd för vad jag läser om NMR som knappt klev i land här innan:
"I dag slog nazistiska Nordiska motståndsrörelsen (NMR) upp sitt tält under Almedalsveckan i Visby. I samband med det blev sex av dem delgivna brott."
Idag ska många av mina vänner delta i en mångfaldsparad och jag hoppas verkligen inte att det blir några sammandrabbningar med tanke på både NMR och att det är SD's dag idag.
Jag har svårt för folksamlingar och det blir inte bättre om jag är rädd. Helt jävla sjukt att jag ska vara rädd i MIN stad... Vill egentligen inte vara en liten lort, men idag är jag inget annat.