Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, jag har inte kollat dagarna än, när vad går. Men bra info! Tack!
De jag vill träffa och se rider SM:final som jag förstått. Då bör det vara på sön.
Killen skulle dit och lämna lite produkter de behöver inför tävlingarna imorgon. Så då får vi höra mer ang dag och tider från dem.
Det är alltid intressant att kolla på något nytt.

SM pågår hela helgen och startade igår, man måste kvalificera sig i uttagningen för att få rida final :D

Vet du vilka klasser dom startar?

Promenerar sista biten till jobbet. Efter jobbet ska jag en sväng till Bunkeflo och sen hämta på dagis och förbereda för kvällen. Ingen rast och ingen ro!

Ligger och lyssnar på systerdottern som är hur glad som helst.:D Vi får dem kvar tills på lördag! :) Men jag har lite förträngt hur mycket en 1,5 åring hinner med på 10 min...:cautious::rofl: men vi körde slut på henne igår och ska nog lyckas i dag också. :angel: Fördel när vi är sex stycken som kan roa henne! :)

Hunden hade säkert sett en droppe vatten på golvet som behövde torkas upp, förstååår du väl? ;)
Såklart! Hon har städmani :banghead:
I natt har hon väckt mig för att visa strumpan som hon hittade ( var vet jag fortfarande inte :cautious: ) , en leksak, hur man ligger nära på labbevis, dvs på mig och hur man tvångshåglar upp matte tills hon vaknar :p
Att gömma sig under täcket gick icke :p

Sahlgrenska sjukhuset. Telefontiden börjar 07:45. Ringer 07:46. Får till svar "Just nu kan vi inte ta emot samtal men prova gärna igen". Ringt i över en timme. Ingen framgång. Försökte ringa igår också, hela dagen. Samma sak då.

Jag bara avskyr sån ineffektivitet och så typiskt sjukvården i mitt grannlän :meh:

Morgonen blev inte som jag tänkt mig. Jag somnade om med en värmekudde runt nacken. Men det känns bättre nu och jag tror att jag kan röra mig utan att se stjärnor vid olämpliga rörelser.

Fredag fm. och jag tvättar, lagom upplyftande :arghh: bara skoj när det är klart och hade varit riktigt trevligt om sakerna hade skött sig själva och gärna lagt sig snyggt vikta och släta i skåpet utan min inblandning skulle det råka hända någon gång så kan gärna garderoberna städa sig själva på samma gång.
@EmmaW städmanihunden häråt?! :p

Vaken igen tror jag. Jag har hunnit flytta på hästarna då de galopperade runt i gräshagen för att slippa insekterna. Nu står de nöjda inne i lösdriften igen ;)

Jag är så trött! Och så saknar jag M. Men imorgon ska jag köra 45 mil för att gå på fest och det ska bli skoj :)

SM pågår hela helgen och startade igår, man måste kvalificera sig i uttagningen för att få rida final :D

Vet du vilka klasser dom startar?

Ingen aning om vilka klasser eller vad alla klasser betyder ens. :D
De brukar placera sig högt även internationellt. Så går det som vanligt borde de kvala till final.

Sitter i sängen och är ledsen och rädd för vad jag läser om NMR som knappt klev i land här innan:
"I dag slog nazistiska Nordiska motståndsrörelsen (NMR) upp sitt tält under Almedalsveckan i Visby. I samband med det blev sex av dem delgivna brott."
Idag ska många av mina vänner delta i en mångfaldsparad och jag hoppas verkligen inte att det blir några sammandrabbningar med tanke på både NMR och att det är SD's dag idag.
Jag har svårt för folksamlingar och det blir inte bättre om jag är rädd. Helt jävla sjukt att jag ska vara rädd i MIN stad... Vill egentligen inte vara en liten lort, men idag är jag inget annat.

Sitter i sängen och är ledsen och rädd för vad jag läser om NMR som knappt klev i land här innan:
"I dag slog nazistiska Nordiska motståndsrörelsen (NMR) upp sitt tält under Almedalsveckan i Visby. I samband med det blev sex av dem delgivna brott."
Idag ska många av mina vänner delta i en mångfaldsparad och jag hoppas verkligen inte att det blir några sammandrabbningar med tanke på både NMR och att det är SD's dag idag.
Jag har svårt för folksamlingar och det blir inte bättre om jag är rädd. Helt jävla sjukt att jag ska vara rädd i MIN stad... Vill egentligen inte vara en liten lort, men idag är jag inget annat.
Det är väl inget att vara rädd för? Eller tror du dom ska slå ner dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 084
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 510
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 215
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka