Vad har du för hatt & frack?

soffie

Trådstartare
Ja som tråden lyder, vad har du för märke/modell på din hatt och ev.frack?

Jag ska börja leta både ny hatt och frack då jag är så trött på de gamla jag har!tycker inte att de är snygga/passar längre. Vill ha en frack som har lite lägre skärning i fram, tycker det är snyggare, tips?

Funderar på att konvertera till marinblått på samma gång, vilket är snyggast?

Hjäälp mig...:p

Sv: Vad har du för hatt & frack?

Jag har en marinblå Pikeur frack - sån som typ alla har:D och en blå Christy hatt!

Tycker defeintivt att man ska ha Marinblått! Svart ser ut som om man ska på begravning:p Svart hatt och frack är dock snyggt på en ryttarinna som har riktigt mörka drag!

chritys marinblå, slungat kanin hår.....:angel:
har ju ingen frack ännu, men så småningom blir det en pikeur...(sån som alla har)
har en marinblå pikeur kavaj.

jag är för marinblått!

Ojojoj, vad jag sitter och luras! jag har inte alls en Christys jag har ju en Horka:o:p

meen, jag vill ha en Christys, sån där blank och fin:love:

ja vet den är:love:

men jag var åxå osäker på vilken jag har så jag gick in på en butiks hemsida för att kolla

Jag har en mörkblå Horka hatt. Hoppas någon gång i framtiden att få rida med frack men de får bli nästa häst.......:D

Har en svart Horka hatt. har ingen frack än, men det blir en pikeur ( naturligtvis frack här med. Svart ska det vara!

Ja som tråden lyder, vad har du för märke/modell på din hatt och ev.frack?

Jag ska börja leta både ny hatt och frack då jag är så trött på de gamla jag har!tycker inte att de är snygga/passar längre. Vill ha en frack som har lite lägre skärning i fram, tycker det är snyggare, tips?

Funderar på att konvertera till marinblått på samma gång, vilket är snyggast?

Hjäälp mig...:p

vilka klasser rider ni?
Jag röstar för marinblått :)

Vi rider "lilla rundan" dvs George och Ettan, har sett många på senaste som har haft så fina frackar i marinblått, därför har jag blivit lite sugen på det.:d

Har en fux, vilken färg passar bäst då?
:confused:

Jag tycker det är finast med marinblått :D
Min ponny va fux och jag hade iaf blå kavaj och hjälm då.

Vi rider "lilla rundan" dvs George och Ettan, har sett många på senaste som har haft så fina frackar i marinblått, därför har jag blivit lite sugen på det.:d

Har en fux, vilken färg passar bäst då?
:confused:

Jag tycker att marinblått är snyggast på fux:P kan du inte lägga ut en bild på er :)

Jag har marinblå Christy-hatt och en uppsydd Chevalier frack i marinblått.

Men fracken har blivit för stor och jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska låta sy in den eller sälja den och isf köpa en Pikeur. Men den är så väldigt välsydd min frack så jag tycker samtidigt att det vore synd att sälja den.

n767608501_212510_2418.jpg

Hittade en bild där fracken o hatten syns någorlunda iaf, vad tycker ni, är det finare med blått?

Visst är den ganska högt skuren i fram? skulle alltså vilja ha en som gick ner lite längre på magen...

Senast ändrad:

Vad är det för märke på din nuvarande frack då?

Röstar oxå fortfarande på marinblått - kommer bli jättefint till din fux och dig som är ganska ljus!

Lite OT, Såg att vi tävlar samma klasser, undrar om vi har tävlat mot varandra nått? Har du tävlat ponny oxå?

SVART, SVART, SVART SKA det vara!!!! Håller med Lancet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SVART!!!!!!!!!!!!!

Verkar råda lite delade meningar om färg hehe :D

Tänkte prova min tränares frack (som är marinblå) och se vad jag tycker om den, har för mig att det är en cavallo.

Jag vet inte riktigt vad det är för märke på den jag har nu, hmm måste kolla det. Den var på nån kampanj hos ridsportbutiken i U-sala, just när jag köpte den.

Ingen som har nån bild att visa på er själva (lr nån annan) med någon snygg frack på?

n767608501_212510_2418.jpg

Hittade en bild där fracken o hatten syns någorlunda iaf, vad tycker ni, är det finare med blått?

Visst är den ganska högt skuren i fram? skulle alltså vilja ha en som gick ner lite längre på magen...

Det va jättefint, men samtidigt står jag fast i att det är riktigt snyggt med marinblått på fux =)

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 289
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 531
Senast: Mia_R
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
43 183
Senast: Ray
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?