A
avslutat medlemskap
Det där är VERKLIGEN inte kul, jag fick ju lov att spräcka och dra ut en tand dagarna före jul och NATURLIGTVIS fick jag ju infektion i såret också.Mår skit, världens jobbigaste tandvärk. Katten väckte mig genom att skrika i mitt öra att hon inte fått mat.Kan inte ta mer värktabletter, mår redan illa av att (antagligen) tagit för många. Det blir akuttid hos tandis imorgon så snart de öppnar. Trodde de var öppna idag - så går det när man är så virrig att man tar fel på lördag och söndag.
Fruktansvärt hungrig men pga tandens position kan man inte äta något utan att den stöts i. Så det har blivit äckliga pulversoppor hela helgen eftersom jag inte orkat gå och handla. Silvret är väl att jag går ner i vikt, men det är det fasiken inte värtJag har verkligen all sympati med katten om det var så här hon kände sig. Jag skulle antagligen också bita folk just nu. Hmm, undrar om hon slutar bitas nu när hon inte har ont längre?
Nu ska jag gå och ta lite mer insomningstabletter, vilket är da shit när man inte kan äta. Väntar bara på att calibre ska bli klar med metadata överföring så jag kan läsa lite medan jag väntar på att få sussa sött (igen).