Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl::love:

Biltema = dumpa!!
Vi får föreslå det till sortimentet, jag kan både ringa och maila för lite extra press ;)
Jag HAR föreslagit det till sortimentet men dom lyssnar ju inte, dessutom slåss personalen eller kastar grejer om man råkar säga fel saker. :o Dom tom. vet vad jag heter och var jag bor,,,,,,,:nailbiting: :eek:

@kolblakkur krya på kissen! :heart

Var iväg en sväng till köpcentrat, nu är jag satt på mjölkfri diet för att se om minstingen utslag beror på det. Jag som är storkonsument av mjölk! Nåväl, fick köpt lite saker inne på apoteket också och när jag betalar charmar han i vanlig ordning medelålders tanter (inget ont om dem :angel:) och hon frågar om det är en flicka. Nä det är en påg, svarar jag glatt varpå hon utbrister "men varför har han rosa på sig?!". Han har alltså en vit pyjamas med rosa, orangea och grå katter som motiv... :banghead:

Sista takplåten lagd och sista plåtraden skruvad på högdelen och efter kvällskaffet nu så ska fixturen till gavelspetsbeklädnaden mätas in så är det bara att lägga på virket, märka, såga och måla. Smidigt när det sen bara är att skjuta fast och är färdigmålat. :up:

Var iväg en sväng till köpcentrat, nu är jag satt på mjölkfri diet för att se om minstingen utslag beror på det. Jag som är storkonsument av mjölk! Nåväl, fick köpt lite saker inne på apoteket också och när jag betalar charmar han i vanlig ordning medelålders tanter (inget ont om dem :angel:) och hon frågar om det är en flicka. Nä det är en påg, svarar jag glatt varpå hon utbrister "men varför har han rosa på sig?!". Han har alltså en vit pyjamas med rosa, orangea och grå katter som motiv... :banghead:

Man blir så less ibland. Hur svårt ska det vara att inse att färg har inget med saken att göra?! Det var en enormt bra artikel i en av mina historiemagasin för inte så länge sedan om just rosa och det har tidigare ansetts som en helt manlig färg och blått var för flickor :D

https://www.sydsvenskan.se/2011-11-14/manlig-nyans-blev-kvinnlig

http://www.skd.se/2011/11/24/en-fordjupning-i-den-rosa-fargen/

Då undrar annan ironisk medelålders tjej :rofl: (38) varför har han pyjamaaaaas???
;):rofl:

Folk :banghead:

Jag har blivit varse att det tar 2 timmar och 20 minuter att köra från stallet hemmavid till Vasastan/Stockholm och det tar cirka 30 minuter att köra Sveavägen från ena änden till den andra. Det förstnämnda är cirka 20 mil och det sistnämnda är... någon kilometer?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 021
Senast: starcraft
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka