Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kör på tvättmorgon inför sambons utflytt i helgen, sen ska jag låna mammas uteplats för att sola lite sen ska jag jobba några timmar på em :up:

Men jösses, gå in och läs på SVA. Även i hö ger den förgiftning. Död torkad växt är därmed också farlig. Jag har en häst som äter liljekonvaljer. Det SKA dom heller inte göra, den är giftig men likt förbannat gör hon det.
Jag anser inte att det är värt risken med leverpåverkan och inte när mina betar rent till skillnad från många andra i sina hagar på allt som finns. Det är dessutom massor, att låta det föröka sig ännu mera gör att jag snart inte kanvända den hagen alls inom snar framtid.

Det värsta är när de börjar plocka i sig ekollon på sensommar/höst. Har så många ekar i sommarhagen O_o Ekollon är inte roliga:down:

Hela sommaren har jag tjatat om en sak, jag vill sola, läsa och dricka vin i parken. Hittills i år har det inte funkat, men idag såg det ut dom om det äntligen skulle bli av. Vaknar till värme, strålande sol - och migrän :arghh: blir väl en kaffe på loftgången istället då :meh:

Är så trött! Men har två vändor till tvättstugan kvar :p har intresseanmält mig till en lägenhet mitt i centrum med balkong, så hoppas som attans på den!:love:

Och så får man en massa skit man inte vill ha. Avskyr när den uppdaterar sig automatiskt och plötsligt funkar inte eländet. :meh:

Automatisk app-uppdatering stängde jag av direkt. Det är systemskiten som uppdaterar sig (tur nog, modellen har tidigare haft problem med att den blir varm). Men jag är less! :arghh: mest för att jag förlorat alla inställningar i förra och nu måste göra allt manuellt :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 019
Senast: starcraft
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka