Vänta tills du tar prov på slemhinnan i livmodern![]()
Det får jag göra varje gång. Fy fan vad ont det gör!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänta tills du tar prov på slemhinnan i livmodern![]()
Men varför?? Varför i hel a världen ska du rensa, hästarna äter det inte och det gör ingen skada.Upptäckt att min hage plötligt är helt översvämmad av johannesört
Det är hagen dom använder mest och som lösdriften finns i
Det finns hur mycket som helst som måste rensas bort. Förutom alla jäkla pinnar som måste bort redan sen innan (plockepinn på stor yta).
Känns så jäkla övermäktigt i kväll. Jag har rensat bort massor och det syns knappt
Ångesten äter upp mig inifrån i kväll och jag vill mest bara gå dö just nu.
Ursäkta mitt gnäll men jag måste få ut det någonstans. Frustrationen är stor just nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag hade en polyp i livmodern som de försökte ta bort under lokalbedövning.Vänta tills du tar prov på slemhinnan i livmodern![]()
Svarar @dobbis från förra tråden:
Klart att rutorna är nervevade, så långt jag törs för att inte få nackspärr. Det blir varmt ändå.
Edit: Det kommer alltså in värme i kupén trots att värmen är avstängd. Men det verkar som om jag får bäst kylning genom att ha höger bakruta öppen.
Men stackare! Gnäll på bara. Iblad vill man bara dö. Så är det men det är inte din tid än. Önskar allt löster sig för dig!Upptäckt att min hage plötligt är helt översvämmad av johannesört
Det är hagen dom använder mest och som lösdriften finns i
Det finns hur mycket som helst som måste rensas bort. Förutom alla jäkla pinnar som måste bort redan sen innan (plockepinn på stor yta).
Känns så jäkla övermäktigt i kväll. Jag har rensat bort massor och det syns knappt
Ångesten äter upp mig inifrån i kväll och jag vill mest bara gå dö just nu.
Ursäkta mitt gnäll men jag måste få ut det någonstans. Frustrationen är stor just nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
För att det är giftigt och ger fotosensibiltet?! Och jag har hästar som äter allt sly och sånt på vintern och för att den är giftig även då?Men varför?? Varför i hel a världen ska du rensa, hästarna äter det inte och det gör ingen skada.
Möjligen kan du själv plocka lite och lägga i brännvin och göra ångestdämpande snaps![]()
Hmmmm en aning för långt avståndTyvärr inte. Jag är värmlänning.
TackMen stackare! Gnäll på bara. Iblad vill man bara dö. Så är det men det är inte din tid än. Önskar allt löster sig för dig!
Grattis!Fick hångla idag. Det var flera månader sedan sist så nu tänker jag inte på något annat.. ska försöka hitta ett offer på medeltidsveckan![]()
Då skulle du nog varit på concerten i dag, träffade på ett 150 tal svenskar och norrmän på Helsingör färgan kl 0310 i natt som var på väg...Psst, @athena_arabians...
Jag spelar Sabaton igen
(Och innan någon tycker att jag är en hemsk människa som spelar musik klockan 21:09 på en vardag. Volymen på datorn är satt till 17/100. Det är inte så mycket högre än ett samtal).
Det är en Citroen c5. Det finns ingen knapp för AC, bara grader av varmt/svalt.Vad har du för bil?
Har du A/C i vanliga fall?
(missade inlägget i förra tråden)
Ja varför nöja sig med en man när quinna kan ha ett dussintal i byrålådan, eller hur var det?![]()
![]()
Absolut! Ju fler desto bättre. På medeltidsveckan får alla vara med, och ja, där finns det ögongodisGrattis!
Medeltidsveckan sa du...får jag följa med? Kanske finns män till mig där?![]()