Ska gå upp och göra mig klar för att åka. Ska lämna en ponny på ridläger, hämta täckbark och singel, sprida ut täckbark och singel i trädgården, köra till Satans boning Ikea och slutligen ta dottern till ridskolan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska gå upp och göra mig klar för att åka. Ska lämna en ponny på ridläger, hämta täckbark och singel, sprida ut täckbark och singel i trädgården, köra till Satans boning Ikea och slutligen ta dottern till ridskolan.
Kommer de slipa på tänderna när de tar bort rälsen?!Så kände jag när min räls försvann. Ganska obehagligt men man vänjer sig fort![]()
Men jösses, gå in och läs på SVA. Även i hö ger den förgiftning. Död torkad växt är därmed också farlig. Jag har en häst som äter liljekonvaljer. Det SKA dom heller inte göra, den är giftig men likt förbannat gör hon det.
Jag anser inte att det är värt risken med leverpåverkan och inte när mina betar rent till skillnad från många andra i sina hagar på allt som finns. Det är dessutom massor, att låta det föröka sig ännu mera gör att jag snart inte kanvända den hagen alls inom snar framtid.
Ne det är inte kul jag är dock förskonad från ek i hagen vilket jag är väldigt tacksam för.Det värsta är när de börjar plocka i sig ekollon på sensommar/höst. Har så många ekar i sommarhagenEkollon är inte roliga
![]()
Hoppas du överlever![]()
Än så länge går det bra. Ponnyn är framme och vi bara väntar på att få lasta av![]()
Jag tänkte mest på Satans boning![]()
Jag har en lista och både jag och mitt sällskap är kända för att vara effektiva![]()
Den satans nya telefonen håller FORTFARANDE på att uppdatera sig!![]()
![]()
![]()
Och så får man en massa skit man inte vill ha. Avskyr när den uppdaterar sig automatiskt och plötsligt funkar inte eländet.![]()