Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars är det helt ok att ge dom till mig...Jag har alldeles för många semester dagar sparade just nu
Du får väl ha så många hingstar som du själv vill ha?Blir alltid lika imponerad av att få "goda råd" om att kastrera mina grabbar. Det är alltid folk med noll och ingen jävla erfarenhet av hingstar som ger dem...
Självkontroll är en dygd har jag hört. Klarade det rätt bra, trots att jag är trött. Blev inte för dyngdryg. Eller inte så dyngdryg som jag egentligen ville bli
Hehe där är fler som vill ha dom dagarna Jag får ta och prata med chefen om vilka dagar, de va han som sa till migAnnars är det helt ok att ge dom till mig...
Kan ju tycka det med. Jag vet ju vad det innebär.. Men vissa tycks tro att jag inte vet att man kan kastrera, typ..Du får väl ha så många hingstar som du själv vill ha?
Ha folk! Hade för bara nån dag sedan en diskussion med en som tyckte jag var okänslig som tog bort kulorna på en import förra året. Men hallåKan ju tycka det med. Jag vet ju vad det innebär.. Men vissa tycks tro att jag inte vet att man kan kastrera, typ..
Du skulle sagt att den var för att den ska slippa lida av kastrationsångestHa folk! Hade för bara nån dag sedan en diskussion med en som tyckte jag var okänslig som tog bort kulorna på en import förra året. Men hallå
Det är tur av vissa vill ha hingstar, annars skulle vi ju inte ha en fungerande avel! Men jag skulle aldrig vilja ha hingst, tillräckligt svårt att hitta stallplats ändå.Kan ju tycka det med. Jag vet ju vad det innebär.. Men vissa tycks tro att jag inte vet att man kan kastrera, typ..
Nej.Var och såg Bohemian Rhapsody igår. Klart sevärd!
Idag kommer chefen och hämtar bilen. Undrar om jag ska bjuda på kaffe när de kommer..?
Undrar om det finns en baktanke
Fast näää för nu drar han iväg på jaktmöte...
Varför började jag NU lyssna på senaste Kepler? Antingen fastnar jag och kan inte sluta lyssna. Eller så är det så creepy att jag inte kan sova.