Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nä, hans ungar har höstlovHöstlov är han BS via skolpraktik eller vad?
Gud, det där blev helt fel i mitt huvud. Pyrotekniskt förspel kändes väldigt avancerat
Lyssnar på Kvällspasset i p4, de pratar om dubbelgångare.. har ni sett någon sån nån gång? antingen er egen eller någon annans?
Min farmor jag fick se en bild på henne som ung för några år sedan och jag är nästan en kopia av henne. Min närmaste släkting på pappas sida tar inte efter vår gemensamma släkt, jag är mer lik hennes "anmoder" än vad hon är (vi är släkt genom två syskon, hon var pappas tremänning).
Du får väl köra "bus" iställetVäntar på att maten ska bli klar och ber en liten bön att inga grannbarn kommer förbi och tigger godis. Finns inte minsta bit hemma. Inte ens ett kex. De kan få skrumpen kiwi i så fall .
I värsta fall. Jag skickar ut labben på dom så sköter han buset .Du får väl köra "bus" istället
Men tur att han eldar för skatorna och inte för kråkornaDu och min make Mvh/snart inga kläder på mig...
Försöker njuta av att jag kommer upp tidigt på morgonen, så jag kan vara på jobbet halv sju och sluta vid halv fyra.Min kropp fattar inte att det är vintertid nu.
Jag vill sova för kropen påstår att det strax är läggdags.
Min kropp fattar inte att det är vintertid nu.
Jag vill sova för kropen påstår att det strax är läggdags.
Han vill se dig utan kläder?Du och min make Mvh/snart inga kläder på mig...