Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så less på folk som bara klagar hur man gör, varse det gäller jobb, ekonomi, livet och djuren.
När jag hade häst, så klagade folk hur jag gjorde med pålle, hur jag utfodrade, täcke, lindor mm.
Nu när jag har akvarium, så klagar folk även där.

:rofl:

Kanske läge att höra av sig till firman och meddela att det är fel mobilnummer. Annars kanske du får en följetong av meddelanden - beroende på hur ofta det är fel på den bilen :D

Det är ett sms som inte går att svara på. Kommer det fler så får jag googla fram ett fungerande telefon nr. Just nu sticker jag huvudet i sanden och hoppas att det är däckbyte eller något annat oskyldigt :p

ÅÅhh min dag som nyss var så bra. Har äntligen kommit ifatt alla räkningar och även betalat av några skulder helt och har pengar kvar denna månaden. Och så kommer min syster med sina jäkla attityds problem och bara sänker min dag helt. Så nu blev jag förbannad och sa att om det inte duger att gå efter reglerna här i huset så får hon gärna flytta. :mad:

Fantastiskt, hon som inte alls är långsint och som ska passa barn och hundar och hus när vi åker på kryssning nästa månadsskifte. Undrar om jag måste leta annan barn/Hund/husvakt nu. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
198
· Visningar
9 560
Senast: Tajger
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V