Blixtrar har det åskat hos digJösses vilken natt. Vaknade av alla blixtrar och regnet.
Sitter på jobbet med en liten sovandes hund i knäet. ibland behövs det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blixtrar har det åskat hos digJösses vilken natt. Vaknade av alla blixtrar och regnet.
Sitter på jobbet med en liten sovandes hund i knäet. ibland behövs det.
Blixtrar har det åskat hos dig
Precis . Det är därför vi i nuvarande hus "bara" har luftvärmepump i stället. Men den är över förväntan att använda, så vi känner oss rätt nöjda ändå !Då måste man ha vattenburet system...
/mvh hon med hus från 1800-någonting med direktverkande ved och el...
Det hade jag som krav förut, men nuvarande huset har så många andra fördelar att vi ruckade på det.Vattenburet system var krav när vi kollade på nytt boende..
Blixtrar har det åskat hos dig
UschJapp och det rejält
Hen hjälper mig inteDin boendestödjare ska också kunna hjälpa dig.
och denna vecka har han höstlov...Hen hjälper mig inte
Spännande. Min Volkswagen (jag har ingen bil) är tydligen inbokad på service i Bromma (jag bor inte i Stockholm) imorgon
Kanske läge att höra av sig till firman och meddela att det är fel mobilnummer. Annars kanske du får en följetong av meddelanden - beroende på hur ofta det är fel på den bilen
Det är nog bara någon som angivit fel nummer så den personer får ingen påminnelse utan du fick den iställetDet är ett sms som inte går att svara på. Kommer det fler så får jag googla fram ett fungerande telefon nr. Just nu sticker jag huvudet i sanden och hoppas att det är däckbyte eller något annat oskyldigt
Jag köpte tre kilo i förrgårMan får köpa rätt mycket godis idag va?
Även om man inte firar halloween?
Det är nog bara någon som angivit fel nummer så den personer får ingen påminnelse utan du fick den istället