Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska skriva upp mindmap för läsningen av kurslitteraturen, men det är så segt idag. Riktigt segt så jag måste nog äta mat först precis som jag fördrivit dagen med annat oviktigt :o

Håller på att få ordning på min lillstuga (och röker hjärtan då) :love: Men jag måste f-n tapetsera om sovdelen, det sitter en j-la medaljongtapet där. VIDRIG :yuck:

Det var ett snabbjobb pga en fuktskada för evigheter sedan så det är verkligen inte original/gammal tapet. De kunde bevara en del av tapeten i köket, de satte bröstpanel där så den är ny (och behöver målas men det blir ett senare problem).

Håller på att få ordning på min lillstuga (och röker hjärtan då) :love: Men jag måste f-n tapetsera om sovdelen, det sitter en j-la medaljongtapet där. VIDRIG :yuck:

Det var ett snabbjobb pga en fuktskada för evigheter sedan så det är verkligen inte original/gammal tapet. De kunde bevara en del av tapeten i köket, de satte bröstpanel där så den är ny (och behöver målas men det blir ett senare problem).
Bild
;)

Jag är lycklig över att en väldigt ångestskapande situation som pågått ett tag avslutades igår, och nu är jag helt lugn och kan släppa det och se framåt igen.

Och har ännu en gång fått bevisat att en vän är den bästaste av vänner och att han alltid finns där när jag behöver honom :love: ! Så himla glad över att jag har så fina människor i mitt liv!

Håller på att ladda upp för en 3-dagars-helg. Bara jobb imorgon med, och sedan tre hela lediga dagar..... :) Jag har gett mig attan på att få lite saker fixade här, nu när jag sitter här ensam i ett par veckor. Kattluckan ska definitivt in denna helgen.

Sedan har jag ett "rum" i huset som jag inte har tagit tag i alls sedan vi flyttade in. Rum inom citationstecken för det är en PYTTE-hall. Dessutom har pytte-hallen inte mindre än fyra dörrar, en garderob och en fd garderob (ett utrymme som numera innehåller tvättmaskinen. Men taket skulle behöva målas. Av någon anledning så flagnar takfärgen på några ställen. Har aldrig sett detta fenomen förut..... :confused: Och sedan är det vad man ska göra med de små väggytorna. Just nu är de ful-gula, och jag kan inte bestämma mig för om jag ska tapetsera eller måla...... Och så skulle jag behöva fixa ett snyggt draperi framför fd garderoben så att tvättmaskinen göms när den inte används.

Jag får väl bara bestämma mig för vad som ska göras och sätta fart helt enkelt..... :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
198
· Visningar
9 529
Senast: Tajger
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka