Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hem och Hobby i SkövdeVar??
Vad mycket du har gjort idag Själv spenderar jag denna semester dag i soffan.Firar min lediga fredag med ett glass gott rött och pizza till lunch... Tyckte att jag var värd det efter att ha varit på shoppingtur i fem olika affärer (djur-/växtaffär, Systembolaget, IKEA, Willys och Jem & Fix)...... Resten av dagen ska ägnas åt hundpromenad, lite städning (attans vad smutsigt det ser ut när man ser huset i dagsljus ) samt förmodligen lite bakning senare idag. Blir nog bra det !
Det blir nog en hel del soffa här också.... Det finns ju två dagar till liksom....Vad mycket du har gjort idag Själv spenderar jag denna semester dag i soffan.
Men det är bara idag som det är semester!Det blir nog en hel del soffa här också.... Det finns ju två dagar till liksom....
Låna den från biblioteket i stället ?Vill köpa en bok, men jag ska inte göra det.
Den har inte kommit ut på svenska än, tror inte de köper in den på engelska. Då det är en faktabok.Låna den från biblioteket i stället ?
Ska man ha låg eller hög självrisk? Skiljer ca 100 kronor per månad.Kanske skulle fixa försäkring till bilen jag ska hämta på måndag