Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Firar min lediga fredag med ett glass gott rött och pizza till lunch... :) Tyckte att jag var värd det efter att ha varit på shoppingtur i fem olika affärer (djur-/växtaffär, Systembolaget, IKEA, Willys och Jem & Fix)...... Resten av dagen ska ägnas åt hundpromenad, lite städning (attans vad smutsigt det ser ut när man ser huset i dagsljus :eek::D) samt förmodligen lite bakning senare idag. Blir nog bra det :) !

Firar min lediga fredag med ett glass gott rött och pizza till lunch... :) Tyckte att jag var värd det efter att ha varit på shoppingtur i fem olika affärer (djur-/växtaffär, Systembolaget, IKEA, Willys och Jem & Fix)...... Resten av dagen ska ägnas åt hundpromenad, lite städning (attans vad smutsigt det ser ut när man ser huset i dagsljus :eek::D) samt förmodligen lite bakning senare idag. Blir nog bra det :) !
Vad mycket du har gjort idag :eek: Själv spenderar jag denna semester dag i soffan. :D

Också ledig idag. Har än så länge tillbringat dagen med att läsa, skjutsa mamma till tandläkaren, läsa medans jag väntade på henne och skjutsat henne hem igen. Nu tänkte jag läsa lite till innan jag ska köra dottern till frisören. :D

Varit ute och ridit i regnet på min lunchrast. Tur hästen är fantastisk när vädret inte är :p Nu blir det lite jobb och kaffe innan barnen ska hämtas, dom får helg lite tidigare denna veckan. Ska hämta ut ett par paket också.

Släppt ut hästar och sen inte gjort ett skit mer än ätit frukost. Ska pilla i mig lunch och åka tillbaka till stallet. Har noll och ingen lust med något, men har en halvknäckt stolpe som måste bytas och allt annat. Men jag ska nog rida först, så jag blir på bra humör :love:
Har en zillion saker som släpar efter känns det som och jag vill bara dra en filt över huvudet.

Lite svårt att göra så mycket annat än att sitta stilla. :laugh:

20181102_133745.webp

Är riktigt nervös och stressad över söndagens sista hemmamatch mellan AIK och Sundsvall och oron om AIK ska ta hem SM guldet!! Dessutom börjar jag bli sjuk med rejält halsont och det är ju en mindre bra kombination när man står i klacken.

Ska även kolla på en häst idag. Den här jag knappt tid att oroa mig över, som tur är! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 109
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
195
· Visningar
9 424
Senast: Scandi
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar