Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maken och jag bestamde oss for att aka till ett nabelaget stalle for att ata (McMenamins Hotel i McMinnville). Jag ar, pa grund av magen, bade lactos och gluten fri. (Och det ar inte latt. Alls!) Jag at en fantastisk Santa Fe Poke bowl. Jag har nu hicka :meh: och ar over matt sa jag ar redo att explodera ... men gott var det.

OCH ... Tater Tot har inte feber langre. :love: :cautious: Han vandrar igen och kan inte vara stilla och dessutom at han middag tva ganger i dag :p Han ar definitivt pa battrings vagen. Sjalv tror jag att det ar "Little Mr. Drama King" som varit igang igen.:meh::angel:

Jag har lyckats montera ihop min motorsåg, varför är bilderna i bruksanvisningar så dåliga :down: och varför finns det så många olika modeller men bara bilder på en modell :meh:
Jaja nu ska här sågas träd förhoppningsvis ;)

Jag har lyckats montera ihop min motorsåg, varför är bilderna i bruksanvisningar så dåliga :down: och varför finns det så många olika modeller men bara bilder på en modell :meh:
Jaja nu ska här sågas träd förhoppningsvis ;)

Enkelt, man köper en Husqvarna ;) :D De testar alltid allting innan man får den :up: Jag var helt chockad när jag köpte min röjsåg, det vara bara att dra igång den för den var infettad och allt O_o Särbon skrattade åt mig och sa att det är så när man köper rejäla grejor :rofl:

Äsch då jag köpte mig en stihl på jula O_o
Men den var billig :up:

Köper jag en Stihl går särbon ifrån mig (ja, han har lite aversion mot det märket) :rofl::rofl:

Normalt har min ekonomi råd med Mecc från Jula och jag kollade på typ den billigaste Husqvarnan... men särbon tyckte att varför köpa något som inte räcker till? Jag betalade vad den enkla Husqvarnan kostade och så la han till resten :heart

Åh :o
Jag har en stihl röjsåg den är mycket samarbetsvillig faktiskt därför blev det en stihl motorsåg också
Återstår att se om den är lika samarbetsvillig :cautious:

Säkert inget fel på den, min granne med skogsföretag har Stihl :up: Men särbon är... ja, särbon :D De hade Stihl som var skräp på skogsskolan när han gick där och det hänger kvar. Plus att alla hans egna maskiner är Husqvarna så han är mest van vid dem.

Mitt nästa inköp blir en motorsåg och då lär det bli Husqvarna. Vi har en affär i byn som säljer Husqvarna så det är smidigt med service om det behövs.

Säkert inget fel på den, min granne med skogsföretag har Stihl :up: Men särbon är... ja, särbon :D De hade Stihl som var skräp på skogsskolan när han gick där och det hänger kvar. Plus att alla hans egna maskiner är Husqvarna så han är mest van vid dem.
Vi får väl se snart den här var som sagt väldigt billig å andra sidan ska jag inte fälla eken som är en meter i diameter med den ;) utan mest små träd :)

Har roat mig med att vika tvätt, inte klokt vad mycket det blir på en gång. Det är tur att vi har stor tvättmaskin

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
195
· Visningar
9 395
Senast: Scandi
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka