Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bytt forum
Tänkte att jag skulle ge boken till mig själv i julklappPå vårt bibliotek köper de GÄRNA in böcker på engelska, även om det är faktaböcker, så det skadar säkert inte att önska !
Jag har lyckats montera ihop min motorsåg, varför är bilderna i bruksanvisningar så dåliga och varför finns det så många olika modeller men bara bilder på en modell
Jaja nu ska här sågas träd förhoppningsvis
Äsch då jag köpte mig en stihl på julaEnkelt, man köper en Husqvarna De testar alltid allting innan man får den Jag var helt chockad när jag köpte min röjsåg, det vara bara att dra igång den för den var infettad och allt Särbon skrattade åt mig och sa att det är så när man köper rejäla grejor
Äsch då jag köpte mig en stihl på jula
Men den var billig
ÅhKöper jag en Stihl går särbon ifrån mig (ja, han har lite aversion mot det märket)
Åh
Jag har en stihl röjsåg den är mycket samarbetsvillig faktiskt därför blev det en stihl motorsåg också
Återstår att se om den är lika samarbetsvillig
Vi får väl se snart den här var som sagt väldigt billig å andra sidan ska jag inte fälla eken som är en meter i diameter med den utan mest små trädSäkert inget fel på den, min granne med skogsföretag har Stihl Men särbon är... ja, särbon De hade Stihl som var skräp på skogsskolan när han gick där och det hänger kvar. Plus att alla hans egna maskiner är Husqvarna så han är mest van vid dem.
Vi får väl se snart den här var som sagt väldigt billig å andra sidan ska jag inte fälla eken som är en meter i diameter med den utan mest små träd
Jag har en Stihl, inte alltid samarbetsvilligÅh
Jag har en stihl röjsåg den är mycket samarbetsvillig och den startar på ett kick faktiskt därför blev det en stihl motorsåg också
Återstår att se om den är lika samarbetsvillig