Kollar lite på House of Cards och stör mig på hur snygg Kevin Spacey är speciellt i denna roll, ge. Mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken koll jag har på mina grejor, det var ju en stiga inte stihlÄsch då jag köpte mig en stihl på jula
Men den var billig
Vi hade Stihl på landscapingfirman jag drev i Florida, mest p.g.a deras service och att Triple D i DeLand var familjen.Åh
Jag har en stihl röjsåg den är mycket samarbetsvillig och den startar på ett kick faktiskt därför blev det en stihl motorsåg också
Återstår att se om den är lika samarbetsvillig
Bara de den klapp en sena i handleden
Jag köpte den för den verkade vettig. Inte så tung. Men haft på service x antal ggr redan.Åh
Jag har en stihl röjsåg den är mycket samarbetsvillig och den startar på ett kick faktiskt därför blev det en stihl motorsåg också
Återstår att se om den är lika samarbetsvillig
Hälsat på pappa i minneslunden... det var skitjobbigt, förmodligen för att det är fem år sedan han dog "Jämna" år blir väl lite värre (jag har omedvetet haft ett skav under hösten sedan hans dödsdatum och kopplade ihop det med att det är fem år sedan för så här har det inte känts sedan första året).
Grattis!
Så du tar för givet att de jobbar för fullt även på helger?Postnord.... Knatade iväg för att posta ett paket (som brev ) idag. Tänkte mig att om man skickar innan lunch på en lördag så borde väl ändå chanserna att det ska komma fram på en måndag vara rätt goda? Nä. För se de hämtar inget idag. Imorgon tömmer de brevlådan, men eftersom mitt "brev" är för stort för brevlådan så kommer det inte att hämtas förrän måndag....suck..... Brev som brev, kan man väl annars tycka??
Nä, jag tar inget alls för givet. Däremot är det väl bra märkligt att ett brev inte är ett brev, oavsett storlek ? Om man hämtar den ena sortens brev borde man väl även hämta säcken med de som är lite större?Så du tar för givet att de jobbar för fullt även på helger?