Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Postnord....:mad: Knatade iväg för att posta ett paket (som brev ;) ) idag. Tänkte mig att om man skickar innan lunch på en lördag så borde väl ändå chanserna att det ska komma fram på en måndag vara rätt goda? Nä. För se de hämtar inget idag. Imorgon tömmer de brevlådan, men eftersom mitt "brev" är för stort för brevlådan så kommer det inte att hämtas förrän måndag....suck..... O_o Brev som brev, kan man väl annars tycka??

Snart 50års fest och lite öm sena/tumme. Skulle bara stänga bagageluckan på en kundbil . Bara de den klapp en sena i handleden

Åh :o
Jag har en stihl röjsåg den är mycket samarbetsvillig och den startar på ett kick ;) faktiskt därför blev det en stihl motorsåg också
Återstår att se om den är lika samarbetsvillig :cautious:
Vi hade Stihl på landscapingfirman jag drev i Florida, mest p.g.a deras service och att Triple D i DeLand var familjen.
Inget att klaga på alls.

Har fixat åt mina "sniglar", de fick lite gamla grenar att krypa på och mossa. Så nu är de i full fart med att utforska sitt "nya" hem. Har fixat värmelampan också.
Ätit middag.
Nu ska jag fixa 2 pumpar i stora karet, plantera om lite växter mm

Hälsat på pappa i minneslunden... det var skitjobbigt, förmodligen för att det är fem år sedan han dog :heart "Jämna" år blir väl lite värre (jag har omedvetet haft ett skav under hösten sedan hans dödsdatum och kopplade ihop det med att det är fem år sedan för så här har det inte känts sedan första året).

Grattis på din dag @sthu! :banana:

cb9c3384c8d979fdb2a9cbe7f4ab0fd1.jpg

Sitter och funderar på att skriva någon form av planering för vad jag borde göra av mitt liv framöver. Bara för att försöka få lite mer ordning på saker och ting... Samtidigt känns det som att om jag planerar, då kommer det garanterat gå åt helvete (det är nämligen så det brukar bli) :cautious:

Postnord....:mad: Knatade iväg för att posta ett paket (som brev ;) ) idag. Tänkte mig att om man skickar innan lunch på en lördag så borde väl ändå chanserna att det ska komma fram på en måndag vara rätt goda? Nä. För se de hämtar inget idag. Imorgon tömmer de brevlådan, men eftersom mitt "brev" är för stort för brevlådan så kommer det inte att hämtas förrän måndag....suck..... O_o Brev som brev, kan man väl annars tycka??
Så du tar för givet att de jobbar för fullt även på helger?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
195
· Visningar
9 394
Senast: Scandi
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka