Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Välkommen! Tråden välkomnar alla!
Det är inget som nämns på Postnords hemsida i alla fall om man läser om brev, att det skulle göras någon skillnad på stora och små brev.
Det borde verkligen stå någonstans! Hade jag vetat det hade jag sett till att få med mitt "brev" i fredags. Speciellt som det innehåller ätbara saker. Inget som lär bli dåligt till tisdag, men som absolut smakar bäst ju färskare det är.....Det är ofta olika som tömmer. De brev som går i brevlådan töms ofta av de som kör ut kvällstidningarna på helgerna. De stora breven de tar emot inne på servicestället läggs i en postsäck där och hämtas av PostNord när de hämtar rek och värde, dvs endast på vardagar.
/hon som jobbat på en ICA med serviceställe
Självklart är det ok! Varför skulle det inte vara det ??Denna tråd verkar lite rolig, så är det ok med alla hoppas jag gärna in här fast... nu ska jag försöka sova. Käns som att det är dags, kl 3.32...
Vad märkligt. Kanske du haft stora bokstäver eller något? Eller nån liten bokstav blivit fel?Ligger i sängen, surar för att jag inte får komma in på mitt "vanliga" konto (det som heter hallonmedkolasmak). Har av någon anledning inte kunnat komma in där, står bara "fel lösenord" fastän jag återställt och testat alla möjliga sätt. Så i torsdags fick jag nog och skapade detta antar att jag får överge det andra, lite synd för att jag gillade namnet (kom ju in inatt, men inte nu längre...).
Nu ska jag se på någon serie och sen försöka sova. Hoppas på att bli åtminstånde lite trött nu...
Ja, och nyss såg jag att dessutom står att jag varit inne idag, efter mitt i natten när jag inte kunde sova. Detta gjorde mig ännu surareVad märkligt. Kanske du haft stora bokstäver eller något? Eller nån liten bokstav blivit fel?
Annars låter godisklubba inte så dumt! Karameller är också gott