Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vet jag inte riktigt hur Postnord jobbar, men med tanke på vilka enorma mängder post de hanterar så gissar jag att de har olika sortering för stor post och liten post och att det kanske hämtas på olika sätt eller körs till olika ställen. Då blir det inte konstigt om de bara hanterar viss typ av post på helger och då prioriterar småposten (i de allra flesta fall så är det så att den viktiga posten är just mindre kuvert osv. Stora försändelser brukar vara mer "sådant som är roligt men inte livsviktigt").Nä, jag tar inget alls för givet. Däremot är det väl bra märkligt att ett brev inte är ett brev, oavsett storlek ? Om man hämtar den ena sortens brev borde man väl även hämta säcken med de som är lite större?
Det är inget som nämns på Postnords hemsida i alla fall om man läser om brev, att det skulle göras någon skillnad på stora och små brev.Nu vet jag inte riktigt hur Postnord jobbar, men med tanke på vilka enorma mängder post de hanterar så gissar jag att de har olika sortering för stor post och liten post och att det kanske hämtas på olika sätt eller körs till olika ställen. Då blir det inte konstigt om de bara hanterar viss typ av post på helger och då prioriterar småposten (i de allra flesta fall så är det så att den viktiga posten är just mindre kuvert osv. Stora försändelser brukar vara mer "sådant som är roligt men inte livsviktigt").
Jag kollar på Netflix, men borde verkligen göra näst sista förslaget (tolkas som gäspning)Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Se en film?
Lyssna på musik?
Ta ett bad?
Läsa en bok?
Gå och lägga mig?
Övrigt?
Jag har ingen NetflixJag kollar på Netflix, men borde verkligen göra näst sista förslaget (tolkas som gäspning)
Denna tråd verkar lite rolig, så är det ok med alla hoppas jag gärna in här fast... nu ska jag försöka sova. Käns som att det är dags, kl 3.32...