Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min Tater Tot mar inte bra :( Har ar hangig, eller rattare sagt, han ar inte alltid i rorelse utan valjer att ga och lagga sig om jag sitter still. Jag har aldrig sett honom sa har forut. Om han inte blir piggare nar vi gar ut blir det ett veterinar besok i dag. Tyvatt har min Chron's kranglat den senaste veckan, sa vi far se hur jag ska kunna lamna narheten till en toa mer an 3 minuter. :meh:

Sitter i soffan och dricker te. Väldigt skönt efter den här dagen. Avslutade arbetsdagen med att titta när en kollega körde ut lite post till några villor (han hjälpte mig att avsluta min runda). Herrejävlar vilket tempo han hade! Alltså. Jag såg ju hur han körde, men jag kan ändå inte riktigt ta in att det alls är fysiskt möjligt att vara så snabb :cautious: Nu har han jobbat ca 9 år längre än vad jag har, och jag har bara delat till villa några enstaka gånger, men ja... Jag undrar om det någonsin kommer gå ens i närheten av lika enkelt för mig.

Slocknade på sängen när jag kom hem från jobbet idag, sov där i drygt 1½ timme. Så jag får gå till skogen i morgon och leta efter inredning till sniglarna.
Har lagat middag - Blev snabbpizza av ett pizza-kit:d
I morgon ska jag jobba igen, så upp 5...:wtf:

Kört avkommans volvo till och från jobbet.
En gång var det en snobbig bil. Läderklädsel och massa finesser. ...som att antennen åker upp resp. ner när man starta och stänger av. Numera är den gammal, men fortfarande lite tjusig.
Den är ostädad och otankad. Det tänkte jag åtgärda som en liten kärlekshandling till mitt underbara barn :love:

Kört avkommans volvo till och från jobbet.
En gång var det en snobbig bil. Läderklädsel och massa finesser. ...som att antennen åker upp resp. ner när man starta och stänger av. Numera är den gammal, men fortfarande lite tjusig.
Den är ostädad och otankad. Det tänkte jag åtgärda som en liten kärlekshandling till mitt underbara barn :love:
Sådant är verkligen kärlek. :love:

Väntar på att pizzan som står i ugnen ska bli klar. :d Som vanligt 4 olika varianter. Skinka och musslor till lillungen. Skinka och ananas till tonåringen. Skinka, salami och rödlök till mig. Och eftersom sambon är på aw och inte ska äta kidnappade jag hans bit och körde lite kylskåpsrensning, skinka, kyckling, ananas och curry.

Livet blev roligare i stallet :D Lågoddsare möjligen?

Hittade ett kort på @athena_arabians bokhylla fö
IMG_1228.webp

Kopplar av hos särbon efter kaos dag på jobbet, säkring som hade gått, luftvärmepumpen vägrade stängas av, chefen tyckte kudden var skön och fick rycka ut en sväng(är brandman) besök av polisen på jobbet och har tvättat min bil. Just de fick köra till Väla för att handla bh(använder sport bh på arbetstid)för de hade jag glömt bort att ta med

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 109
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
195
· Visningar
9 424
Senast: Scandi
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka