R
Raderad medlem 68338
Fan fan fan fan fan fan
Jag fick precis veta att jag förmodligen kommer bli uppsagd på grund av arbetsbrist
Men hade inte du ett nytt jobb på g? Isf är det ju bara bra att du slipper säga upp dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan fan fan fan fan fan
Jag fick precis veta att jag förmodligen kommer bli uppsagd på grund av arbetsbrist
Men hade inte du ett nytt jobb på g? Isf är det ju bara bra att du slipper säga upp dig
Jo jag hade ett på 16 h i veckan. Kan inte leva på det..
Ska på intervju imorgon med men det är ju bara en intervju.
Inget är klart än, facket ska säga sitt och så också. Men jag känner bara, poop Som om jag inte hade tillräckligt med skit att fundera på.
Vad trist! Men ta 16 tim jobbet och så tar du ngt annat på sidan om?
Fast de behöver någon som börjar helst igår och jag kan inte kombinera med nuvarande jobb.. Så jag fick tacka nej till det. Annars hade det varit en lösning. Jag kan inte säga upp mig heller, då får jag ingen a-kassa.
Har jag tur blir jag inte uppsagd men det verkar som att jag blir det. Poooooop!
Va, får man inte a-kassa längre om man säger upp sig? Jag trodde bara "karenstiden" (eller vad det kallas?) var längre?
Oavsett. Verkligen poooooo! Arbetslöshet är så j-a stressande och suger musten ur en. Håller tummarna att det löser sig till nåt bra!
Jo, man får a-kassa men karens på 45 arbetsdagar. Min ekonomi överlever inte det..
Hållet tummarna för jobbintervjun imorgon!
Ajdå! Blir du inte nervig av att inte ha ngn buffert? Håller tummarna för att du får jobbet imorgon!
Extremt nervig! Min buffert åts upp när mannen blev arbetslös, djuren sjuka och bilen trasig Inte kunnat bygga upp nåt nytt än. Och nu hot om uppsägning på det.
Jag mår inget vidare just nu..
Ajdå! Blir du inte nervig av att inte ha ngn buffert? Håller tummarna för att du får jobbet imorgon!
Sitter i soffan o tycker synd om mig själv Blev precis dumpad av kärleken, så sitter o gråter, tröstäter choklad och tittar på Altered Carbon, varvat med att vara förbannad och tröststäda stallet...
Buffert, vad är det?
/mvh egen företagare inom konjunkturkänslig bransch som inte mår bra med grön regering...
Jag är svinnnervig pga annalkade finanskris kanske iofs osunt nervig
Jag orkar inte oroa mig längre... och det har ju funkat i 10 år. Det är dock skräp att aldrig kunna planera något och alltid få snåla för att man vet inte när det kommer in pengar nästa gång...