Kaffe och cigg. Jobb om 30 min...
Kommer bli en tråkig morgon... hur hade ni hanterat detta, tänk följande scenario;
En familj av 5 (mamma, pappa och 3 barn i åldern 8-14, som har skollov nu och tänker åka till vår turistiga ö för en dag)
De bokade ridning för rätt länge sen via internet, de har inte betalat fakturan än vilken ska vara betald 48h innan tur senast.
Vi har försökt ringa telefonnumret de gav sedan i tisdags för att bekräfta deras bokning eftersom vi är fullbokade och folk står på kö för att rida.
Telefonnumret fungerar inte.
Så vi har skickat e-post onsdag och torsdag för att be dom ringa oss och bekräfta.
Inget svar.
Igår lunchtid provade vi ringa igen, numret fungerar fortf inte. Så vi skickade ett e-post och sa att vi har avbokat deras bokning/ridtur samt deras faktura.
Och bokat in 5 andra personer istället.
Igår kväll kl 18 kom ett e-post som bara stod "hej, vi bekräftar här med vår bokning. Vi kommer på 7.50-färjan"
Well.... förmodligen kommer den här familjen att dyka upp runt 8.30 och tro att de ska rida. Men vi har inte fler hästar nu...
Vi kommer erbjuda dom att komma tillbaka 3h senare om de fortf vill rida så gör vi en extrainsatt lunchritt... det är det enda vi kan göra.
Är det så svårt att lyfta telefonen och ringa upp när företaget man bokat med försöker kontakta en??
Kommer bli en tråkig morgon... hur hade ni hanterat detta, tänk följande scenario;
En familj av 5 (mamma, pappa och 3 barn i åldern 8-14, som har skollov nu och tänker åka till vår turistiga ö för en dag)
De bokade ridning för rätt länge sen via internet, de har inte betalat fakturan än vilken ska vara betald 48h innan tur senast.
Vi har försökt ringa telefonnumret de gav sedan i tisdags för att bekräfta deras bokning eftersom vi är fullbokade och folk står på kö för att rida.
Telefonnumret fungerar inte.
Så vi har skickat e-post onsdag och torsdag för att be dom ringa oss och bekräfta.
Inget svar.
Igår lunchtid provade vi ringa igen, numret fungerar fortf inte. Så vi skickade ett e-post och sa att vi har avbokat deras bokning/ridtur samt deras faktura.
Och bokat in 5 andra personer istället.
Igår kväll kl 18 kom ett e-post som bara stod "hej, vi bekräftar här med vår bokning. Vi kommer på 7.50-färjan"
Well.... förmodligen kommer den här familjen att dyka upp runt 8.30 och tro att de ska rida. Men vi har inte fler hästar nu...
Vi kommer erbjuda dom att komma tillbaka 3h senare om de fortf vill rida så gör vi en extrainsatt lunchritt... det är det enda vi kan göra.
Är det så svårt att lyfta telefonen och ringa upp när företaget man bokat med försöker kontakta en??