Är dagmatte i några dagar igen Pissväder ute men får nog bli en ridtur ändå på lunchen så har jag fåt både häst och hundar motionerade så kan jag måla och gymma ikväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj då.... Vid den tiden brukar jag ha jobbat intensivt i ett par timmar och också hunnit med förmiddagsfikan....
Det finns fjärrströmbrytare att köpa. Sätt den mellan stickkontakten och elkontakten. Förbered kaffet och slå på apparaten på kvällen. Så länge strömbrytaren är off så kommer kaffebryggaren inte att gå igång. När du sedan slår på den med fjärrkontrollen så startar den.Slog precis upp ögonen
Önskar att jag hade en fjärrkontroll till kaffebryggaren från loftet.
Hmmm, det finns alltså en marknad för kaffebryggare med inbyggd bluetooth och en app... uppfinnaren vaknade (eller så finns det redan ).Slog precis upp ögonen
Önskar att jag hade en fjärrkontroll till kaffebryggaren från loftet.
Haha, så enkel den lösningen kunde vara dåDet finns fjärrströmbrytare att köpa. Sätt den mellan stickkontakten och elkontakten. Förbered kaffet och slå på apparaten på kvällen. Så länge strömbrytaren är off så kommer kaffebryggaren inte att gå igång. När du sedan slår på den med fjärrkontrollen så startar den.
Det finns fjärrströmbrytare att köpa. Sätt den mellan stickkontakten och elkontakten. Förbered kaffet och slå på apparaten på kvällen. Så länge strömbrytaren är off så kommer kaffebryggaren inte att gå igång. När du sedan slår på den med fjärrkontrollen så startar den.
Klart den kan. Problem uppstår bara om elen från väggen transporteras genom sladden in i bryggaren. Och det är det som fjärrströmbrytaren förhindrar. Utan el i bryggaren så kommer den inte att gå igång.Är nog för korkad. Sladden är i, bryggaren är laddad men måste slå på on-knappen på bryggaren. Om on-knappen är på kan inte sladden vara i väggen.
Äsch jag kliver upp nu
Tror att det finns appar också? Men då måste man nog ha special eluttag.Klart den kan. Problem uppstår bara om elen från väggen transporteras genom sladden in i bryggaren. Och det är det som fjärrströmbrytaren förhindrar. Utan el i bryggaren så kommer den inte att gå igång.
En fjärrströmbrytare är som en timer. Skillnaden är att en timern styr när en lampa ska vara tänd eller släkt, fjärrströmbrytaren styr man med fjärrkontrollen.
Ojdå. Även om man är väl omhändertagen på ett sånt ställe så är hemma bäst ändå.I förrgår checkade jag in på all inclusive efter att försökt mig på breakdance i vardagsrummet... (mer specificerat finns i dagboken) Jag kom hem igår eftermiddag och har en liten låda akutpiller... Men känns som att jag mår riktigt bra, även om jag ska undvika breakdance ett tag nu...
Visa bifogad fil 26624
Ojdå. Även om man är väl omhändertagen på ett sånt ställe så är hemma bäst ändå.
Hoppas du inte har brutit något?
Aj!Allt är relativt... vänster höftled vreds ur läge för gång nummer tre i ordningen tror jag har vridit ur höger också ett par gånger... sen jag fick protes... Men de sövde mig och drog den rätt igen.