Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle vilja träffa en chef högre upp än min "chef"Det blir spännande, inte ofta en får träffa personalchefen
På rehabsamtal? Har haft det en gång förut på samma jobb, för många år sedanJa, och det är då du bör ha med dig en fackrepresentant.
Absolut! Du är i underläge mot chefen. Då ska du ha med facket som stöd och som två extra öron som hör vad som sägs i rummet. Jag har själv haft med facket, det har varit jätteskönt.På rehabsamtal? Har haft det en gång förut på samma jobb, för många år sedan
vet inte ens hur man gör? Har TransportAbsolut! Du är i underläge mot chefen. Då ska du ha med facket som stöd och som två extra öron som hör vad som sägs i rummet. Jag har själv haft med facket, det har varit jätteskönt.
Men sa du inte att du ville ha bedövning? De tandläkare jag har mött i "modern tid" är väldigt noggranna med att nämna att man ska säga ifrån så fort det gör ont/inte går bra.Fick en akut tid på "min" Folktandvård, men inte till min ordinarie tandläkare.
Denna var en kvart sen (fast jag var hennes första patient). Inga rtg plåtar. Ingen bedövning alls, fast det står i journalen att jag vill ha det + att jag har tandvårdsfobi. Hon borrade och slipade på tanden, gjorde skitont. Även när hon lagade tanden. Sedan började hon att borra och slipa på en tand till... Det sprutade massor av vatten hela tiden, så jag fick kallsupar och vatten i näsan. Fick nästan panik då
Varför kan de inte läsa i journalen först?
Ladd? El-cigg kanske?Hörde nyss på plattan:
”Du vet mannen jag har slutat röka nu”
”Fan va bra mannen”
”Jo du vet är ändå inte så sugen nu när jag kör ladd”
Ladd? El-cigg kanske?
Då fattar jag inteHaha nej det var nog inte vad han avsåg
Då fattar jag inte
det hanns inte med...Men sa du inte att du ville ha bedövning? De tandläkare jag har mött i "modern tid" är väldigt noggranna med att nämna att man ska säga ifrån så fort det gör ont/inte går bra.
Vitt pulver snarare än elcigg.Då fattar jag inte
Och jag är för tyst och snällMen sa du inte att du ville ha bedövning? De tandläkare jag har mött i "modern tid" är väldigt noggranna med att nämna att man ska säga ifrån så fort det gör ont/inte går bra.
Ladd = kokain
Ja ni märker att jag inte hänger i såna kretsarVitt pulver snarare än elcigg.
Ja ni märker att jag inte hänger i såna kretsar
Vem vet, laddtorsk är kanske din nya inriktning? Ingen kommer misstänka dig
Fast personalchefen är inte högre upp en dem "vanliga" chefenSkulle vilja träffa en chef högre upp än min "chef"