Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fail!

26559

Jag vet inte om jag kan få det då nästan allt är betalt för mig. Det enda jag betalat själv är ju enstaka måltider men sen är jag ju rätt fast på retreatcentret, vilket inte är så kul. Allt jag kan göra där är ju att bada i poolen och brodera. Och surfa på nätet går ju också. Det finns wi-fi.
Men varför åker du egentligen? Känns ju inte direkt som att chefen/företaget kan tvinga dig att åka..

Men varför åker du egentligen? Känns ju inte direkt som att chefen/företaget kan tvinga dig att åka..
Jag vet inte. För att slippa sitta framför datorn hemma kanske? Jag är rätt less på det.

Jag förväntas vara med på de möten vi har där, så helt frivilligt är det inte.

Ringde nyss psykiatrin, mest för att förnya recept, men ville se hur jag ligger till med läkartiden som skulle varit i slutet av januari och psykologtiden som egentligen skulle varit i höstas (och då hade jag redan väntat i ett år) men det verkar stå helt still. Kommit till en punkt då jag mest skrattar åt eländet och är ganska okej bara de inte krånglar med recepten och doser.

Da ar det snart dags att starta dagen. I dag ska jag packa husbussen, stada upp den lite, bada hundar och gora klart den ena's sang i husbussen infor resan. Packa om hundgrejor jag redan packat in :cautious:, fylla "propane" gas och se till att det ar klart att aka i morgon bitti. Det blir en lang dag i dag ...

Alltså.... mitt kontor stinker hundfis...

Funderar allvarligt på att flytta över hundrackarn till kollegan som envisas med att mata henne från sin lunchlåda....

Inte ok... inte ok alls

Ger man så får man stå ut med gaserna också - det är lag på det :mad::devil:

Tror inte mina andra kollegor går med på det. Ibland tar hon sig en lov och går i ti de andras kiontor, släpper av en riktigt illa en och smiter därifrån.

Har hänt mer än en gång :rofl:

Har vädrat ut och gått en sväng samt sprayat med lite hårspray så nu börjar man kunna vara lite på kontoret. Hunden sover gott än :rofl:

Tror inte mina andra kollegor går med på det. Ibland tar hon sig en lov och går i ti de andras kiontor, släpper av en riktigt illa en och smiter därifrån.

Har hänt mer än en gång :rofl:

Har vädrat ut och gått en sväng samt sprayat med lite hårspray så nu börjar man kunna vara lite på kontoret. Hunden sover gott än :rofl:
Hunden där hemma kan också stå nära och släppa en illa innan hon slinker iväg. Vaddå, jag vill inte heller känna doften av den?! :cautious::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
54 55 56
Svar
1 108
· Visningar
29 565
Senast: Luzzan
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar