Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en anledning till att jag lagt till en 10 sekunders fördröjning när mina mejl skickas ^^Känslan när man snabbt svarar på ett jobbmail och aurokorrekt ändrar punkten till pungen..
Och när man ser det när man precis klickar sänd.........
Till rätt kollega iofs.
Men lättnaden var stor när jag kom på att min telefon vägrar skicka mail
Hade fått höra det några gånger på fikapausen annars
Jag har det - är ändå inte nöjd tänker ändå att jag precis som dig bara behöver bita ihop. Funderar på att börja plugga igen i januari, så fram tills dess får det duga.Då var det jobb igen. Jag vill inte! Men det är snart fredag. Snart snart.
Känns ju sådär bra att bara försöka ta sig igenom veckorna.. Jag vill ha ett jobb jag gillar, som jag faktiskt vill gå till och som gör mig glad.
Jag kom inte riktigt sa langt som jag tankt idag da jag startade lite sent for att Maken skulle hinna hem och saga hej da, sa jag har i stort sett bara kort over gransen en och en halv Svensk mil ungefar. Jag har tagit mig igenom 5 bergs pass i Oregon och nu ar det bara Siskiyou pass kvar har i Californien och resten slat mark tills jag kommer till Merced dar jag stannar i ett par veckor innan jag aker vidare till nasta omgang bergs pass
Hundarna kanner sig ganska nojda nu da de fatt springa en hel del, sa har glad var Diva efter en liten stund med "chuckit" och att springa efter bollen.
Visa bifogad fil 26645
Haha det är USA vad annarsOj, vilken stor husbil! Jag vet inte varför. Men jag hade föreställt mig sån där liten som fanns då jag var barn.
Hur ser den ut inuti? Om du vill visa så klart!
Hur blev det med jobbet du blev erbjuden?Dags att åka till jobbet