Hmm vad är det för klass på dom där klädernaKänner mig peppad inför att börja jobba på måndag igen. Har ägnat mig åt att sy ett linne som jag kan ha på jobbet. Inte helt perfekt kanske men det duger åt mig.
Visa bifogad fil 17840
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm vad är det för klass på dom där klädernaKänner mig peppad inför att börja jobba på måndag igen. Har ägnat mig åt att sy ett linne som jag kan ha på jobbet. Inte helt perfekt kanske men det duger åt mig.
Visa bifogad fil 17840
Klass?Hmm vad är det för klass på dom där kläderna
När man jobbar på vägen måste kläderna vara klassade .Lägst klass 3 men byxor får vara klass 2Klass?
Nej ingen klass på den, vi har endast marinblå t-shirts annars, så ingen skillnad mer än att det är några reflexer.När man jobbar på vägen måste kläderna vara klassade .Lägst klass 3 men byxor får vara klass 2
Nog har landet förändrats sen jag var barn.Börjar undra om det är ngn mer skjutning på gång. Fyra polisbilar på rad blåste precis förbi i ilfart med sirenerna på. Därefter en piketbuss i samma riktning, samt ngt som såg ut som en civil polisbil med siren på taket
Har ont i magen. Både "på riktigt" och av oro. Inte bra.
Inte kul när magen krånglar, vet hur det är. Hoppas det blir bättre.
Blä! Jag har haft ångest hela dan. Och även nu i kväll.
Hoppas det går över fort, aldrig kul med ont i magen oavsett.Käkar smärtstillande, misstänker att det är de som ställer till det.. Nåja det går över
Sitter i soffan med en kopp te och funderar på vad jag ska göra. Sy, lösa korsord eller spela tvspel.
Jag röstar på att sy
Jag med tror jag. Måste ju få klart alla projekt nån gång.
Men först ska jag dricka upp mitt te och gosa med kissarna.