Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar undra om det är ngn mer skjutning på gång. Fyra polisbilar på rad blåste precis förbi i ilfart med sirenerna på. Därefter en piketbuss i samma riktning, samt ngt som såg ut som en civil polisbil med siren på taket :cautious:

Sitter och äter lite fjällfil, ska strax bege mig ut och putsa tank. 19 grader ute, helt underbart.
Kommer onekligen se rätt latjo ut när jag krälar in under lastbilen för att komma åt på insidan, tur det är helg så ska inte vara någon där.
Funderar även på att ta med mina saker så kan jag packa in de i lastbilen och slipper tänka på det på måndag.

Kan knappt fatta att det är EN dag kvar (bortsett från idag) innan jag är tillbaka bakom ratten igen på min älskling. ❤️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 279
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka