Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Julmust?!Tapetserar. Eller, vi gjorde det fram tills att sambon var tvungen att gå till jobbet. Så nu dricker jag julmust och väntar på att han ska komma tillbaka så vi kan fortsätta. När våderna ska vara över 3 meter långa är det lite bökigt att fortsätta själv.
Hittade lite iskall julmust i mammas kylskåp.Julmust?!
Blev jättesugen nu bara för det. Har glögg hemma fortfarande
Kanske en vänlig lapp i brevlådan kan fixa problemet? När vår brevbärare satte en snäll lapp på vår låda att stolpen som lådan satt på var för kort så fixade vi problemet redan samma dag (och fick en vänlig tack-för-hjälpen-lapp i lådan nästa dag ). Det var inget som vi hade tänkt på.... Kanske det är samma här, dvs att villaägarna med nässlor vid brevlådan inte har tänkt på att det utgör ett problem för dig?Irriterad på villaägare som inte har vett nog att ta bort brännässlor som växer vid brevlådor. Jag kan hälsa att det inte är det minsta skönt att komma på moppe för att dela ut post, stanna, sätta ner foten.. och hamna med foten och benet i massor av brännässlor
Det hände för ca 4 timmar sedan, men känns fortfarande... Nu ska jag trösta mig med choklad.
Jo, om jag ska dela post där igen så kommer jag absolut göra det. Idag var första gången någonsin som jag delade post till villor (har bara sprungit i lägenhetshus innan), så jag hade inte ens en tanke på att det kunde dyka upp sådana problem under rundan. Att lådor satt lite dumt till, var halvt övervuxna av någon buske, inte hade nummer på eller att bilar stod parkerade framför, det var jag beredd påKanske en vänlig lapp i brevlådan kan fixa problemet? När vår brevbärare satte en snäll lapp på vår låda att stolpen som lådan satt på var för kort så fixade vi problemet redan samma dag (och fick en vänlig tack-för-hjälpen-lapp i lådan nästa dag ). Det var inget som vi hade tänkt på.... Kanske det är samma här, dvs att villaägarna med nässlor vid brevlådan inte har tänkt på att det utgör ett problem för dig?