Dags att sova nu, har delad tur imorgon Är dock mitt sista pass innan praktiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SovgottDags att sova nu, har delad tur imorgon Är dock mitt sista pass innan praktiken.
Efter övervägande hällde jag upp glas nr 2. Det är ju helg och jag är svensk...
Skål.
Men usch då vilket läge förstår att det är otroligt tungt att ha det så. Hoppas ni får komma hem snart så ni alla får vila upp er lite.Har efterfrågat det, men det går inte att lösa. Får heller inte ta hit egen madrass
Tens hjälper inte när det är instabilitet som orsakar problemet. Av samma anledning är det inte rekommenderat att stretcha. Har provat massor under tidigare månader, men det enda som funkat har varit att ligga på bra underlag och det finns som sagt inte här.
Hälarna avlastar jag i mesta möjliga mån nu när jag kan välja mer själv. Men pga bäckenet och hård madrass blir det även nu mest ryggläge, så när kudden jag lagt under benen hamnar i fel läge skaver det lik förbannat på hälarna. Hopplöst!
Vill bara få komma hem och stanna där, set skulle lösa det mesta
Det händer ungefär en gång om året här. På nyårsafton.
Jag har inte heller något att snaska på funderar på att åka till macken och handlaSomnade i 20 minuter på soffan. Satte klockan på ringning så jag kunde gå ner och hämta sista tvätten precis när tvättiden var slut. Nu känner jag mig faktiskt lite piggare. Men insåg att jag inte ätit något på hela dagen och det måste ätas något annars blir det inte så bra och desperat letande efter sorbet om några timmar.
Hmm, varför har jag ingenting hemma för att snaska på under matchen för att lugna nerverna? Är redan nervös Kommer sitta och spamma buke hela matchen, Iofs @stjarnhimmel vågade inte titta alls, eller var det något annat skäl till behov av lägesrapporter? @Hedinn har nerver av stål och jinxar friskt småkronorna Något som borde föranleda banning!
Tack för påminnelsenSomnade i 20 minuter på soffan. Satte klockan på ringning så jag kunde gå ner och hämta sista tvätten precis när tvättiden var slut. Nu känner jag mig faktiskt lite piggare. Men insåg att jag inte ätit något på hela dagen och det måste ätas något annars blir det inte så bra och desperat letande efter sorbet om några timmar.
Hmm, varför har jag ingenting hemma för att snaska på under matchen för att lugna nerverna? Är redan nervös Kommer sitta och spamma buke hela matchen, Iofs @stjarnhimmel vågade inte titta alls, eller var det något annat skäl till behov av lägesrapporter? @Hedinn har nerver av stål och jinxar friskt småkronorna Något som borde föranleda banning!
Fått sålt ännu ett täcke Tradera är ju helt fantastiskt jämfört med Fb, har försökt sälja dem hur länge som helst där.
Vad roligt! Jag kan tyvärr inte ta åt mig äran. Det var mannen, som är kattmänniskan av oss, som visste vad katter vill haKatten har lekt som en tok med julklappen
Tack @Positron för den
Haha tänkte att nåt måste vara fel när jag blir taggad i en tråd jag aldrig ens läst.Somnade i 20 minuter på soffan. Satte klockan på ringning så jag kunde gå ner och hämta sista tvätten precis när tvättiden var slut. Nu känner jag mig faktiskt lite piggare. Men insåg att jag inte ätit något på hela dagen och det måste ätas något annars blir det inte så bra och desperat letande efter sorbet om några timmar.