Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy fan vad jobbigt det är med nära släkt som så fort man inte hunnit/orkat bekräfta dem nog eller glömt svara på ett mess skickar sura och offerkoftiga meddelanden just innan sängdags om att ”de antar att man inte vill ha kontakt och önskar en lycka i livet etc”.

Ställ en jävla fråga om du är osäker och anta inte så sjuka saker.

Jag hade äntligen lyckats få en kväll där jag inte kände av stress i hjärtat och tänkt att jag äntligen skulle få sova lite inatt. Icke!
Nu dunkar det som fan igen.. Då blir det ingen sömn vet jag.

Kan inte folk tänka på andra någon jävla gång!
Är så leds på alla egon som inte äger sina egna problem utan tar ut sin skit på andra istället.
Idag sa jag ifrån. Får se om det leder till samma utbrott och brytande av kontakt som förr.
Orkar inte med dramat mer.

@tuaphua bra att du sa ifrån!
Märkligt att man måste vara anträffbar dygnet runt och även svara direkt. Ok om det är nått superviktigt men annars blir det bara onödig stress om alla ska ha svar på direkten.

Jag svarar inte på alla mail inte heller alla sms om det inte står en fråga i dem såklart. Men är det bara gull gull eller mindre viktigt kan det vänta om man inte är på humör att svara!

Försök lägg det åt Sudan. Jag ska också lägga mig snart.
Tror att jag har en dejt med *trumvirvel* JB :D

Fy fan vad jobbigt det är med nära släkt som så fort man inte hunnit/orkat bekräfta dem nog eller glömt svara på ett mess skickar sura och offerkoftiga meddelanden just innan sängdags om att ”de antar att man inte vill ha kontakt och önskar en lycka i livet etc”.

Ställ en jävla fråga om du är osäker och anta inte så sjuka saker.

Jag hade äntligen lyckats få en kväll där jag inte kände av stress i hjärtat och tänkt att jag äntligen skulle få sova lite inatt. Icke!
Nu dunkar det som fan igen.. Då blir det ingen sömn vet jag.

Kan inte folk tänka på andra någon jävla gång!
Är så leds på alla egon som inte äger sina egna problem utan tar ut sin skit på andra istället.
Idag sa jag ifrån. Får se om det leder till samma utbrott och brytande av kontakt som förr.
Orkar inte med dramat mer.

Usch, sådant där kan man bli galen på. Offerkoftan är sällan klädsam. Jag hoppas du ändå kan finna ro och sova lite.

Idag har jag och min man varit effektiva. Jag jobbade halvdag hemifrån. Sedan har vi dammsugit, svabbat golv, torkat av ytor, slängt skräp, tömt och sorterat matskåpen och porslinet så vi får mycket mer plats och beställt en luftrenare med kolfilter. Hann med en tupplur på någon timme däremellan också så nu är det lite småsvårt att somna.

@tuaphua bra att du sa ifrån!
Märkligt att man måste vara anträffbar dygnet runt och även svara direkt. Ok om det är nått superviktigt men annars blir det bara onödig stress om alla ska ha svar på direkten.

Jag svarar inte på alla mail inte heller alla sms om det inte står en fråga i dem såklart. Men är det bara gull gull eller mindre viktigt kan det vänta om man inte är på humör att svara!

Försök lägg det åt Sudan. Jag ska också lägga mig snart.
Tror att jag har en dejt med *trumvirvel* JB :D

Jag tycker också det är intressant att man inte kollar läget innan man droppar en sån bomb.
Är mottagaren hemma, jobbar den, är på fest/middag/dejt etc?
Och funkar det att den bryter ihop nu eller ska den ta hand om andra som mår dåligt etc?

Har jättesvårt för folk som inte kan känna in andra och bara tänker på att de vill säga ngt och inte på hur det kan mottas.

Vet inte vad jag ska säga men skyller på att jag jobbar natt och är trött. Jag har precis beställt ett strykjärn och en strykbräda :eek: :nailbiting:

Antar att julgardinerna snart ska ner och jag har ingen lust att behöva åka hem till mamma för att stryka gardiner..

Suck, hungrig men illamående och är inte sugen på någonting. Eller, bara på det jag inte har hemma. Snabbmakaroner?:idea:

Väntar på matchen med stort inslag av dålig magkänsla då nätet är värdelöst och jag har bara mobilen att kolla på men hoppas det ska fungera lite typ :nailbiting:

Lätt att sova när den som gör nattens kontroller tänder upp till dagsljus i hela rummet... Som att stress och kass säng inte störde nog.
Och så har dom glömt att byta dropp i tid igen. "Jag trodde att det skulle räcka till klockan fem", sades kl 00 :banghead:. Jag orkar inte hålla koll på sånt som ligger i deras arbetsuppgifter, det tar så himla mycket energi

Lätt att sova när den som gör nattens kontroller tänder upp till dagsljus i hela rummet... Som att stress och kass säng inte störde nog.
Och så har dom glömt att byta dropp i tid igen. "Jag trodde att det skulle räcka till klockan fem", sades kl 00 :banghead:. Jag orkar inte hålla koll på sånt som ligger i deras arbetsuppgifter, det tar så himla mycket energi

Men vad är det för stolpskott? :down: Och varför får man inte ha egen madrass som du skrev om tidigare?

Äter godis, dricker cola och tittar på youtubevideor på folk som packar transporter/sadelskåp inför tävling. Har redan plöjt igenom massor av tävlingsvloggar. :cautious: Behöver jag säga att jag är LITE tävlingssjuk?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 758
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar