Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha! Kolla tävlingsritter etc skulle jag fatta. Men massa filmer när folk packar hade jag dött av tristess om jag tvingats glo på.

"Bara" tävlingsritter är bara kul om det är på typ min nivå och/eller i min geografiska närhet. Och där har jag nog sett allt som går att hitta på youtube :o Därav vidareutvecklingen till tävlingsvloggar, och så nu packvideor... Vågar knappt tänka på vad som kommer sen, lastningsvideor? :nailbiting:
Kanske dags att sova innan det går så långt, så jag orkar ta tag i min egen hoppetossa imorgon. Annars blir det nog ingen tävlingssäsong alls för oss i år :rofl:

Men vad är det för stolpskott? :down: Och varför får man inte ha egen madrass som du skrev om tidigare?
Hygiengrej. Sjukhusets madrasser är plastade så man kan sprita av dom.

Nyss var det två personal inne och hade full konversation här. Jag ger nog upp att kunna sova något inatt, är alldeles för uppe i varv av allt som krånglar :(

Nyss var det två personal inne och hade full konversation här. Jag ger nog upp att kunna sova något inatt, är alldeles för uppe i varv av allt som krånglar :(

Jag förstår hygienbiten. Men det borde ju gå att ha inplastade memoryfoam med till patienter med smärtproblematik.
Sen fattar jag inte hur de tänker när de stressar upp, tröttar ut och gör föräldrar till nyfött barn. Tror de att det gör det lättare för er att finnas där för Sparven?
Idiots!

Jag förstår hygienbiten. Men det borde ju gå att ha inplastade memoryfoam med till patienter med smärtproblematik.
Sen fattar jag inte hur de tänker när de stressar upp, tröttar ut och gör föräldrar till nyfött barn. Tror de att det gör det lättare för er att finnas där för Sparven?
Idiots!
Ja, det låter helkonstigt att det enda som finns på ett relativt stort sjukhus är likadana stenhårda skumgummimadrasser.
Just nu är jag mest sugen på att ta bilnycklarna ur sambons ficka och åka hem. Jag vill inte vara här mer, alls.

Ja, det låter helkonstigt att det enda som finns på ett relativt stort sjukhus är likadana stenhårda skumgummimadrasser.
Just nu är jag mest sugen på att ta bilnycklarna ur sambons ficka och åka hem. Jag vill inte vara här mer, alls.
Låter faktiskt som Det bara är viljan som saknas.

Lätt att sova när den som gör nattens kontroller tänder upp till dagsljus i hela rummet... Som att stress och kass säng inte störde nog.
Och så har dom glömt att byta dropp i tid igen. "Jag trodde att det skulle räcka till klockan fem", sades kl 00 :banghead:. Jag orkar inte hålla koll på sånt som ligger i deras arbetsuppgifter, det tar så himla mycket energi

Sea to summit har suveräna pyttetunna och svinbra självuppblåsande luftmadrasser. Jag tycker de är helt fantastiska. Du kan inte testa en sån att lägga i sängen som tryckavlastning?
Helt galet att det är så olika, jag låg på SöS och de gjorde verkligen allt för att jag skulle vara smärtfri om det gick och ha det så bekvämt som möjligt.

Om.de pratar om något som rör sparven är decennier sak men vanligt snack om diverse. Respektlöst.

Tycker också det rör sig om ovilja gällande madrass. De om några borde väl ändå ha någon form av madrasser som passar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 634
Senast: Sel
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar