Bra. Då får du sällskap.Nja, då väcker jag väl resten av familjen, inte populärt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra. Då får du sällskap.Nja, då väcker jag väl resten av familjen, inte populärt...
Nja, då väcker jag väl resten av familjen, inte populärt...
Rostat vitt bröd tycker min mage är lättsmält.Vaknade för en stund sedan av att magen kändes allt annat än okej. Låg kvar ett tag men konstaterade att nej, det här kommer inte att fungera. Tog mig upp och han precis fram till toaletten innan magen tyckte det var rimligt att skicka upp allt den hade i sig
Antagligen "bara" stress och dålig kosthållning som ligger bakom, så nu är frågan, vad ska jag äta? Magvänligt och enkelt. Framförallt till frukost om några timmar
Hursomhelst så är jag nu klarvaken, efter två timmars sömn. Kollat runt sociala medier osv, vet inte vad jag ska hitta på nu. Borde sova, klockan ringer om ett par timmar, men jag vill inte sova
Jag blir så förbannad när jag läser om din situation.Lyckades sova ca 1-1,5h till slut. Sen gjorde ryggen så ont att jag ville skrika rakt ut. Den har låst sig fullkomligt muskulärt, förmodligen för att jag spänner mig när bäckenet gör ont .
Så nu kan jag knappt ta hand om mig själv ens. Att lyfta upp eller ha tyngd på mig kommer inte på fråga, till och med sparvens flugvikt blir för mycket. Skulle bra gärna ta en citodon just nu, men det är inte rekommenderat
Sov gottG'natt Nu ar det laggdags for mig.