Haha jag hade spanat på en sån men inte slagit till så katten blev glad.Vad roligt! Jag kan tyvärr inte ta åt mig äran. Det var mannen, som är kattmänniskan av oss, som visste vad katter vill ha
Nu vill hon inte att jag ska sova hahaaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag hade spanat på en sån men inte slagit till så katten blev glad.Vad roligt! Jag kan tyvärr inte ta åt mig äran. Det var mannen, som är kattmänniskan av oss, som visste vad katter vill ha
jag gårTråkig anledning till allt gående men jag vet inte om det är så många steg
Jag snittar 12-14 000 steg per dag. Jobbar jag och går en promenad kommer jag lätt upp i 17-18 000 steg
Så länge sparven blir bättre så är dom nöjda.@cili
Åh, vad tufft du har det!
Det låter ju helt vansinnigt att man på ett sjukhus gör folk sjukare. Jag blir så arg!
Så länge sparven blir bättre så är dom nöjda.
Vi har ny tid hos psykologen på måndag, tänkte ta upp att jag är helt sönderkörd psykiskt och att en stor del i det är att sömnen inte funkar. Kanske kan hon hjälpa till att dra i några trådar ifrån sin position
Min är likadan! Hon tar det på största allvar att kontrollera bäddningen.Jag är toktrött. Tänkte sova en timme eller två men har fortfarande tvättstuga. Iofs, tvättiden är slut 22:00 kanske ska ta en tupplur efter.
Men yay, fräscha, rena och gott doftande lakan, påslakan, dunkuddar och täcke. Nu kommer katten att njuta Hon blir helt vansinnig när jag bäddar sängen och det är lite svårt att bädda rena lakan med en liten brun katt som 'hjälper' till så entusiastiskt
Ingen fara.Hjälp
I mitt kylskåp står en bakelse med "sista förbrukningsdag" för två dagar sedan. Det är bland annat grädde i den. Vågar jag äta den om den luktar ok eller dör jag då?
Tar mig i kragen. Fixar allt så jag kan träna. Trycker igång appen. VILODAGGästerna har gått hem. Sonen sitter i soffan och äter fredagsmys, dottern höll på att somna men blev appigg och sitter nu i babygymmet och leker, mannen sitter i köket och jobbar och jag jag sitter här i soffan och försöker peppa mig själv till dagens träning.
Har hoppat på ett 30 dagars program (5min per dag) för magen men har så extrem träningsvärk så jag ärr inte direkt lockad..
Hjälp
I mitt kylskåp står en bakelse med "sista förbrukningsdag" för två dagar sedan. Det är bland annat grädde i den. Vågar jag äta den om den luktar ok eller dör jag då?
Tänker du via en satelit? Jag tror inte att du kan se gravitationsvågor på så viss. Det är väl ganska nyligen konstaterat att dessa vågor existerar öht? Så med andra ord krävs det mer än att bara veta stjärnornas position. Det vore lite ologiskt annars tänker jagJag undrar om man kan observera stjärnors position och på det sättet se gravitationsvågor?
Låter bra! Jag brukar inte vara känslig när det gäller ätbara saker, har aldrig varit magsjuk eller så... Jag trooor att min bakelse luktar ok. Ska smaka och äta försiktigtJag använde grädde som var typ tre veckor gammal utan att dö. Har kallt kylskåp och luktar och smakar innan jag slänger pga datum. Tror inte att du dör om den verkar fräsch.
Jag har inte räknat på det men tänkte om man ska se rester från big bang kanske man behöver observera enormt stor del av universum. Där våglängd är på ofattbart stora distanser. Som en galax.Tänker du via en satelit? Jag tror inte att du kan se gravitationsvågor på så viss. Det är väl ganska nyligen konstaterat att dessa vågor existerar öht? Så med andra ord krävs det mer än att bara veta stjärnornas position. Det vore lite ologiskt annars tänker jag
Men intressant tanke ändå
Sista rundan för natten gjord. Jag hittade en hög i boxen och så la han en när vi var ute. Lös med ficklampan på mobilen för att se hur det såg ut ( heeeelt normalt ) och det ser faktiskt ganska bra ut. Tror jag vågar slappna av lite nu.
Snart sängen, promenader var tredje-fjärde timme i 2,5 dygn börjar ta ut sin rätt (snarksmiley). Hästen är också trött, han blinkade lite med tunga ögonlock när jag kom med grimman
Jag har ABSOLUT INTE råd med nån spontanshopping och ska inte köpa nåt.
Sitter ändå och kollar på massa täcken, schabrak osv och hittar hur mycket som helst som jag behöver och/eller vill ha, till jättebra priser. Varför händer det aldrig när man faktiskt ska köpa nåt?
Eller bara observera rätt del av universum, dvs den exakta positionen där allt startade. Det är såpass långt bort att vi i dag med ljusets förhållandevis långa hastighet forfarande kommer se rester av Big Bang.Jag har inte räknat på det men tänkte om man ska se rester från big bang kanske man behöver observera enormt stor del av universum. Där våglängd är på ofattbart stora distanser. Som en galax.
Jag har idag börjat med ett nytt projekt som kartlägger en ny himla kropp. Kan inte berätta mer ännu men om ett tag kan jag säga mer.Eller bara observera rätt del av universum, dvs den exakta positionen där allt startade. Det är såpass långt bort att vi i dag med ljusets förhållandevis långa hastighet forfarande kommer se rester av Big Bang.
Det kan vara intressant att titta även på andra delar och forska om olika solar och planeter. Vi vet så oerhört lite om rymden och bara Vintergatan finns det hur mycket som helst att upptäcka, även vår granne andromeda med över 2,5 miljoner ljusår från oss