Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gick igenom bloggmailen och såg att jag fått en förfrågan om ett samarbete med ett afrikanskt modemärket! Kul! Och väldigt färgglatt!

I övrigt tar jag ett glas vin och chillar. Borde gå igenom bilder men tar det imorgon. Eller i övermorgon ;)

Nu vet jag inte hur dom har det men på sjukhus kan man få avlastade madrass vid lång vistelse just pga av dom hårda sängarna. Det vet jag flera som fått här.
Kan tens hjälpa? Stretcha för att få igång må bra hormonerna ? Massage?
Var rädd om hälarna! Avlasta pronto!
Ignorant att dom inte lyssnade på dig där .
Har efterfrågat det, men det går inte att lösa. Får heller inte ta hit egen madrass :(
Tens hjälper inte när det är instabilitet som orsakar problemet. Av samma anledning är det inte rekommenderat att stretcha. Har provat massor under tidigare månader, men det enda som funkat har varit att ligga på bra underlag och det finns som sagt inte här.
Hälarna avlastar jag i mesta möjliga mån nu när jag kan välja mer själv. Men pga bäckenet och hård madrass blir det även nu mest ryggläge, så när kudden jag lagt under benen hamnar i fel läge skaver det lik förbannat på hälarna. Hopplöst!
Vill bara få komma hem och stanna där, set skulle lösa det mesta

Hur lyckas du komma upp i så många poäng? :confused: Jag hade 330 och 200 skulle frysa inne den 31 december, därav beställningen trots att jag har kvar rejält med sand och torr/blötmat.
Jag beställer mycket. Två hundar och fem, tidigare sex katter. Beställer även när de erbjuder dubbla/tredubbla bonuspoäng, som tex på julafton :)

Jag har inte så stort sömnbehov :D Jag brukar lägga mig mellan 23 och 00. Är jag utan tid att passa dagen efter är jag gärna vaken betydligt längre än så :)
Jag kan tyvärr inte rubba för mycket på sömnvanorna, får lätt migrän då. Om jag är van vid att sova 21-22 och somnar 02 istället, så får jag ofta migrän dagen efter :down:

Dricker saft medans övriga sällskapet dricker glögg.
Tyvärr hade dom missat/glömt att jag får dricka max 0% alkohol så jag får väl nöja mig med lukten. :cry:

Tråkig anledning till allt gående men jag vet inte om det är så många steg :p
Jag snittar 12-14 000 steg per dag. Jobbar jag och går en promenad kommer jag lätt upp i 17-18 000 steg :)

Jag vet inte vad jag snittar när jag jobbar men nu när jag är ledig blir det nog runt 12000. Men de där stegen är bara promenaderna på 10 min med hästen fördelat över dygnet, de är dessutom gjorda på en blöt stubbåker så jag har ordentlig träningsvärk baksida lår :p
Så där ser man hur några små promenader ändå blir lite distans :)

En näve betfor eller 1/2 dl äppeljos i varje vattenhink. Det funkade på min gammelman
Samma foderstat året runt. Inte stå inne för länge

Han rynkar tyvärr på näsan åt sånt. Jag måste blanda i havre för att min ska äta betfor öht så jag har faktiskt slutat helt med betfor nu. Ja han är lite märklig... lusernpellets glufsar han däremot gärna i sig :up:

Gästerna har gått hem. Sonen sitter i soffan och äter fredagsmys, dottern höll på att somna men blev appigg och sitter nu i babygymmet och leker, mannen sitter i köket och jobbar och jag jag sitter här i soffan och försöker peppa mig själv till dagens träning.
Har hoppat på ett 30 dagars program (5min per dag) för magen men har så extrem träningsvärk så jag ärr inte direkt lockad.. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 778
· Visningar
47 942
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar