Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag åt en skål med ostbågar till mellanmål idag :rofl: Om vi nu talar om våra "synder" :angel:

Kom just hem från mamma, maten var god, kyckling curry gryta med ris, och tårta till efterrätt :) På hemvägen kastade jag lite insamling, och så åkte jag förbi några pokemongym :)

Jag sitter i soffan och andas lite. Sen ska jag ta tag i att röja igen. För vet ni vad?! Vi har fått boende på fastlandet!! Äntligen får jag komma bort från kalkatraz och känslan av att vara spetälsk!! :banana:

Som en geolog som inte är överförtjust i det vita, sedimentära eländet (aka "kalksten") hyllar jag er nya status som snart fastlänningar. Må ni landa på hederliga magmatiska och metamorfa bergarter snart! :up:

Har glömt äta idag, annat än lite godis och en bulle :crazy:
Maken är och hämtar pizza...
Dags att skärpa till mina matvanor igen. Iofs går det med automatik när jag är tillbaka på jobbet igen, men så onödigt med självförvållad huvudvärk :meh: Hungerkänslor vore rätt bra att ha..

Min ministekpanna. Visst är den söt?
Men vad steker jag i den? Vaktelägg?
PQ9taD5.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 797
· Visningar
48 587
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3