athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter i soffan och andas lite. Sen ska jag ta tag i att röja igen. För vet ni vad?! Vi har fått boende på fastlandet!! Äntligen får jag komma bort från kalkatraz och känslan av att vara spetälsk!!
Till ridskola borde det väl inte vara några större problem att vakna ?
Det är alltid jobbigt att vakna när hon väcks, oavsett hur länge hon sovit eller vad som finns att se fram emot. Våra mornar är vidriga ibland, bara bråk och olycka.Om ni pratar igenom det ordentligt innan hon somnar ikväll? Hjälper det tro?
Va trist . Det kanske vänder med tiden?Det är alltid jobbigt att vakna när hon väcks, oavsett hur länge hon sovit eller vad som finns att se fram emot. Våra mornar är vidriga ibland, bara bråk och olycka.
Åh nej! Jag tror det kräver en styjkekjamizz!
@Heulwen känner oss
Ha! Du var liksom tvungen att lägga till parentesen
Blä. Trist att börja en dag så.Det är alltid jobbigt att vakna när hon väcks, oavsett hur länge hon sovit eller vad som finns att se fram emot. Våra mornar är vidriga ibland, bara bråk och olycka.
Haft en likadan! Gav bort den till en lite mindre person som kunde ha den i sitt leksakskök tror jag använde min ungefär ganska exakt noll gånger.Min ministekpanna. Visst är den söt?
Men vad steker jag i den? Vaktelägg?
Va trist . Det kanske vänder med tiden?
Hennes pappa var likadan. Jag var helt dränerad efter en morgon med de båda. Jag har alltså ingen större förhoppning om att det ska bli bättre snarare att hon får ansvara för sig själv och lämna mig utanför sitt dåliga humör.Blä. Trist att börja en dag så.
Min ministekpanna. Visst är den söt?
Rårakor? En i tagetMin ministekpanna. Visst är den söt?
Amerikanska pannkakorMin ministekpanna. Visst är den söt?
En plätt åt gångenMin ministekpanna. Visst är den söt?