Secret och LeChuck's revenge är de absolut bästa! De är legendariska bland spelare av en viss generation Du måste spela dem. Även om grafiken är sant usel så är gameplay, humorn och storyn oslagbara. De uppdaterades också senare med lite bättre grafik, röster och gjorda för PC. Du måste även spela Day of the Tentacle också LucasArts och helt fantastisk med timetravel för att rädda världen från muterade ondeskulla tentakler.
Yay! jag är ju arbetslös om två veckor liksom!
Känner egentligen att jag borde skita i allt och strunta i mina projekt och liksom göra ingenting om ingen betalar mig Perfekt underhållning med andra ord.
(är sur och arg på sidan lite för tillfället (men försöker att trycka bort det och koncentrera mig på min avhandling) pga en person som typ gör inget och nu har kört sitt projekt i backen och därmed mitt också Vissa komponenter är oåterkalleliga om de inte görs några dagar innan den sista Januari Personen har inte ens organiserat för att göra dem, känns lite lönlöst då personen lyckats göra 10 fältdagar av 20 på 7 månader och då organiserade jag typ alla Blir så besviken och arg nu och då då jag fixat tillstånd för platserna, etiska tillstånd och risk assistents (månader av jobb bara det) och anslag (månader av jobb det med) och gjort mitt bästa att handleda där personen var väl medveten om att jag ska lämna in och inte kommer finnas tillgänglig mot slutet Känns som ett jävla pisstake där jag säkert kommer att bli beskylld för att inte ha gjort tillräcklig Så väntar tills efter inlämning och får ta ett möte tillsammans med vår professor då (hen vet liksom om vad som pågår och vet vad som sagts i möten som sen inte görs). Just nu känner jag inte för att handleda längre Vart hittar man de där som brinner och lägger ner en massa och blir glada för att man har fixat en massa svårt sen innan och ger dem en massa dyr utrustning? och sen faktist tar till sig information?)