Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas forlaxen hjälper! Den är dock långtidsverkande så det är kanske inte säkert att förstoppningen löser sig så snabbt som över helgen med den.Pratat med barnmottagningen nu. Fått recept på forlax och ska testa över helgen. Så hör mottagningen av sig igen på måndag.
Det kom ut redan på fredagen. Skönt det! Var rejält hårt.Hoppas forlaxen hjälper! Den är dock långtidsverkande så det är kanske inte säkert att förstoppningen löser sig så snabbt som över helgen med den.
Å, LÄNGTAR efter skateparken eller vilken pumptrack som helst! Ska bli så kul och jag håller alla tummar för att sonen också kommer att uppskatta sånt. Skejtade i gymnasiet och hoppas kunna ta upp det såhär strax innan 40 (med lite mer skydd...). Barnet kommer ju att skämmas ögonen ur sig men det får han tåla.Städar medan ena brorsan leker med lillasyster i mitt rum. Det är något jag får blunda för helt enkelt för att kunna städa resten av lägenheten i fred
Efter lunch blir det sparkcykel i skateparken och sen blir det parkourträning för pojkarna.
Å, LÄNGTAR efter skateparken eller vilken pumptrack som helst! Ska bli så kul och jag håller alla tummar för att sonen också kommer att uppskatta sånt. Skejtade i gymnasiet och hoppas kunna ta upp det såhär strax innan 40 (med lite mer skydd...). Barnet kommer ju att skämmas ögonen ur sig men det får han tåla.
Ja men eller hur! Stressen över att man alltid ligger back i att skaffa fram saker? Jag var tidigt ute med höstskor i år men nu har en regnjacka försvunnit spårlöst och fodrade regnkläder är för små och snart måste de ha fodrade stövlar. Och vad ska de ha på händerna när det är blött men inte svinkallt? Jag blir tokig på detta, våra barns hyllor svämmar också över på förskolan och vi släpar mängder med grejer fram och tillbaka.Ängsligheten över vädret just nu. Kläderna vi lämnar på förskolan får knappt plats på deras hyllor och ändå känns det som att det kommer att bli fel. För kallt. För blött. Hur många ombyten har de på hyllorna egentligen? Vi upptäckte dessutom att dottern inte har några varma skor så nu har vi fått lämna henne i sneakers och vanliga stövlar med dubbla strumpor Jag har beställt tre par nu på morgonen. Fodrade gummistövlar, kängor med lågt skaft och vinterfodrade kängor med högt skaft. Frågade snällt om snabb leverans på Vinted och en annan snäll mamma hann svara att hon postar innan hon kör till jobbet idag. Tacksam! Sonen har haft otur med överdragsbyxor. Hans skalbyxor försvann på en utflykt och regnbyxorna gick sönder förra veckan. Det var ren tur att maken hittade dotterns gamla fodrade regnoverall på vinden som av ett mirakel var stor i storleken och fortfarande passade.
Puh! Alltså jag älskar ju hösten i övrigt men det här med att barnen ska ha så mycket kläder är verkligen en utmaning att få till när de dessutom växer ur så snabbt.
Ängsligheten över vädret just nu. Kläderna vi lämnar på förskolan får knappt plats på deras hyllor och ändå känns det som att det kommer att bli fel. För kallt. För blött. Hur många ombyten har de på hyllorna egentligen? Vi upptäckte dessutom att dottern inte har några varma skor så nu har vi fått lämna henne i sneakers och vanliga stövlar med dubbla strumpor Jag har beställt tre par nu på morgonen. Fodrade gummistövlar, kängor med lågt skaft och vinterfodrade kängor med högt skaft. Frågade snällt om snabb leverans på Vinted och en annan snäll mamma hann svara att hon postar innan hon kör till jobbet idag. Tacksam! Sonen har haft otur med överdragsbyxor. Hans skalbyxor försvann på en utflykt och regnbyxorna gick sönder förra veckan. Det var ren tur att maken hittade dotterns gamla fodrade regnoverall på vinden som av ett mirakel var stor i storleken och fortfarande passade.
Puh! Alltså jag älskar ju hösten i övrigt men det här med att barnen ska ha så mycket kläder är verkligen en utmaning att få till när de dessutom växer ur så snabbt.
På tal om ytterkläder och att ha dubbletter minns jag för övrigt för något år sedan när jag insåg att mina barn hade tre fleecejackor var som fastnat på förskolan men jag ändå rotade fram två till i garderoben . Det är obegripligt hur man ibland saknar precis allt och sen plötsligt har åtta fleecejackor i samma storlek .