Uppdatering 2: Hen dök aldrig uppUppdatering: hen svarade äntligen. De skulle mitt håll imorgon och kunde själva lämna av dem så jag slipper köra runt. Skönt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppdatering 2: Hen dök aldrig uppUppdatering: hen svarade äntligen. De skulle mitt håll imorgon och kunde själva lämna av dem så jag slipper köra runt. Skönt!
Känner samma. Ett tag var asp jättebra, sen kunde de få fångBlir lite tokig över alla olika råd kring sly till häst. En sida rekommenderar hassel, en annan avråder. Saknas konsensus på typ allt förutom ek och idegran.
Jag har också blivit lite sugen på lymfmassage, så kom gärna med en recension efteråtJag kom ut på en tur igår med coben. Det var väldigt varmt, många insekter och jag lyckades skrämma henne en gång med min skrällande hosta Men skönt att vi kom ut i alla fall!
Idag ska de båda stora träffa sin fysio. Pensionären för att hon behöver regelbunden genomgång, coben för att jag tänker att det blir bra med lite lymfmassage.
Vi har kört det förut, det funkar väldigt bra på hästen som lätt lägger på sig vätskaJag har också blivit lite sugen på lymfmassage, så kom gärna med en recension efteråt
Jag har också blivit lite sugen på lymfmassage, så kom gärna med en recension efteråt