Älskar GoPron, använder den som kamera i transporten också
Vi red ut idag barbacka och jag testade såklart min nya gopro och är supernöjd. Om ni lyssnar med ljud så har jag lagt till en röst effekt. Så jag låter inte sådär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar GoPron, använder den som kamera i transporten också
Vi red ut idag barbacka och jag testade såklart min nya gopro och är supernöjd. Om ni lyssnar med ljud så har jag lagt till en röst effekt. Så jag låter inte sådär
Men gud vad smart!!Älskar GoPron, använder den som kamera i transporten också
Jag köpte en gopro hero 9, den kostade 3500 kronor typ på elgiganten. Det är inte den nyaste men den är otroligt mycket bättre än min gorpo hero 4 som jag köpte för några år sedan.Vad kostar en sådan? Jätte sugen på en sån!
Har precis städat bort massa gamla prylar ur en ny sadelkammare som gamla inackorderade, medryttare etc lämnat efter sig. Fattar inte att folk inte tar med sig sina grejer. En hjälm är ju inte svin billig och inte heller sadlar etc... stallägaren har ju hört av sig till dem som har kvar saker här men de vill inte hämta grejerna. Så nu har jag packat ner allt i påsar och ställt på golvet under sadelhängarna.
Men gud vad smart, men för en som aldrig använder vår Gopro.... Hur gör du? Via någon app?Älskar GoPron, använder den som kamera i transporten också
Men gud vad smart, men för en som aldrig använder vår Gopro.... Hur gör du? Via någon app?
Jag rensar också hela tiden. När jag känner att "den här har jag aldrig använt, varför köpte jag den?" Så då brukar jag ge bort dem. Jag skänkte hästgrejer till en förskola förra hösten inklusive sadel, träns och tillbehör. Barnen blev så lyckligaJag ser så framemot att rensa prylar från hela mitt egna hästliv i sommar! Jag och en vän har haft skyddad verkstad i vårt stall i 10 år och har har helt bytt inriktning i hästliv på de åren så ser framemot att sälja/sänka allt jag faktiskt inte längre ser har någon framtid hos mig.
Jag rensar också hela tiden. När jag känner att "den här har jag aldrig använt, varför köpte jag den?" Så då brukar jag ge bort dem. Jag skänkte hästgrejer till en förskola förra hösten inklusive sadel, träns och tillbehör. Barnen blev så lyckliga
Jag sätter den i förhandsvisningsläge, dvs den filmar och visar bild på mobilen men spelar inte in något. Signalen räcker in i bilen och batteriet håller iaf minst 2,5 h. Supersmidigt!Men gud vad smart, men för en som aldrig använder vår Gopro.... Hur gör du? Via någon app?
Förtydligar: i GoPro-appen. Behöver inget premiummedlemskap eller liknande för sånt.Jag sätter den i förhandsvisningsläge, dvs den filmar och visar bild på mobilen men spelar inte in något. Signalen räcker in i bilen och batteriet håller iaf minst 2,5 h. Supersmidigt!
Coolt! Jag måste testa om min gamla klarar det. Tack för tips!Jag sätter den i förhandsvisningsläge, dvs den filmar och visar bild på mobilen men spelar inte in något. Signalen räcker in i bilen och batteriet håller iaf minst 2,5 h. Supersmidigt!
Var visst 4 dagarJaha, då ska jag på tredagars hoppläger till helgen, dumt att ligga på latsidan