Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad roligt! Var hittar man sådana roliga läger?Jag är hemma efter ett mysigt ridläger med uteritter i vacker nationalpark och dressyrträningar med en för mig ny tränare som jag verkligen gillade. En toppenhelg helt enkelt. Idag vilar hästen som var med.
Jag hittade det på Facebook! Kände ingen av de andraÅh vad roligt! Var hittar man sådana roliga läger?
Klart du ska hämta dem!Funderar på om jag ska åka till gamla stallet och hämta mina stigbyglar från förra medryttarhästen. Jag lämnade mina acavallo-stigbyglar där för dryga året sedan då jag inte hade någon häst när jag slutade och de kunde ha dem tills jag behövde dem. Nu behöver jag dem och smsade att jag ville hämta dem och får inget svar Så jag får väl skicka ett till och sedan hämta dem helt enkelt? De är liksom lite för dyra att bara skita i och köpa nya...
Ska nog göra det! Förra smset frågade jag om stigbyglarna var i stallet eller vid betet och fick inget svar så jag får väl gå på upptäcktsfärd om de inte svarar nu heller...Klart du ska hämta dem!
Dåligt av dem...Ska nog göra det! Förra smset frågade jag om stigbyglarna var i stallet eller vid betet och fick inget svar så jag får väl gå på upptäcktsfärd om de inte svarar nu heller...
Uppdatering: hen svarade äntligen. De skulle mitt håll imorgon och kunde själva lämna av dem så jag slipper köra runt. Skönt!Dåligt av dem...
Frågade inte om lov om att skaffa sig dreadlocks?
Du vet hur ungdomarna är, de trotsar alltidFrågade inte om lov om att skaffa sig dreadlocks?