En sommarhäst jag hade för länge sen, en islänning/shetland, svartskäck lite äldre valack äääääälskade Coca colaHalle äääälskar cola zero. Om han fick bestämma skulle han få hela burken och inte bara slattarna.
Visa bifogad fil 120765
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sommarhäst jag hade för länge sen, en islänning/shetland, svartskäck lite äldre valack äääääälskade Coca colaHalle äääälskar cola zero. Om han fick bestämma skulle han få hela burken och inte bara slattarna.
Visa bifogad fil 120765
Kan inte möjligt hetat Pelle? Min familj hade sådan korsning en gång i tiden med den färgen, och vet om Pelle hade en halvsyskon som hette nått på B tror jag.En sommarhäst jag hade för länge sen, en islänning/shetland, svartskäck lite äldre valack äääääälskade Coca cola
Jaha nej den här ponnyn hette Pysen .Kan inte möjligt hetat Pelle? Min familj hade sådan korsning en gång i tiden med den färgen, och vet om Pelle hade en halvsyskon som hette nått på B tror jag.
Tack för svarJaha nej den här ponnyn hette Pysen .
Tack för svar
Sidostycket väl?! Jag ser ingen käkrem ?! Min fråga: känns tränset/huvudlaget stabilt utan den remmen? Nyfiken frågaIkväll blev det bettlöst och halsring. Han lyssnade sådär i början pga åringen longerades och busade runt samt att vi även hade åskådare som gick förbi. Men överlag bra reaktion från Halle på första gången med halsring. Efter 10 minuter satt hjälperna någorlunda och jag har märkt att min fjording är väldigt känslig för hjälperna och det är otroligt kul att se poletten ramla ner för honom i varje moment vi gör. Det är magiskt.
Hade det bettlösa alternativet som en liten livrem men försökte att endast använda halsringen. Känner mig överlycklig
(Och ja, käkremmen är nära ögat, kollar på andra alternativ av grund träns alt pannband.)
Visa bifogad fil 121205
Sidostycket väl?! Jag ser ingen käkrem ?! Min fråga: känns tränset/huvudlaget stabilt utan den remmen? Nyfiken fråga
Hellre det än att jag blev blind plötsligt . Intressant!Ja förlåt jag hittade inte ordet. Sidostycke menar jag såklart!
Men ja, den känns stabil ändå faktiskt.
Hellre det än att jag blev blind plötsligt . Intressant!
Ja men just det de har väl ingen sån?! Jag är inte heller särskilt insatt i bettlöst .Det är ett cross under träns från början så kanske har med det att göra? Inte så insatt.
Nä, den jag köpte av en kompis hade ingen ganashrem heller. Men det är väl för att cross under tyglarna håller den på plats på något sätt.Ja men just det de har väl ingen sån?! Jag är inte heller särskilt insatt i bettlöst .
Okej, antagligen .Nä, den jag köpte av en kompis hade ingen ganashrem heller. Men det är väl för att cross under tyglarna håller den på plats på något sätt.
Hur som haver är bettlöst riktigt roligt på sitt sätt
Käkrem menar du va?Nä, den jag köpte av en kompis hade ingen ganashrem heller. Men det är väl för att cross under tyglarna håller den på plats på något sätt.
Hur som haver är bettlöst riktigt roligt på sitt sätt