Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad härligt! Bromsar har vi inte ännu tack och lov men satans massa mygg.Jag har varit sjuk i några dagar men kände mig äntligen tillräckligt fit för att komma upp på hästryggen. Det fick bli en barbackatur på 90 minuter, mest skritt men lite trav och galopp också (man måste ju försöka fly bromsen när man kan).
Min fina tjej
Visa bifogad fil 120457
Vad härligt det låter!Fick låna en väns häst och följa med på långtur till havet, vi var ute i 4 h. Så härlig tur med pigg och glad häst
vad skoj! =)Öppen bana idag, passar oss fint då Hebbe gärna vill kolla in alla hinder först sen hoppar han som tåget
Visa bifogad fil 120498
Hur stor är banan och vad kostade det?Jag har saltat ridbanan med magnesiumklorid och fascineras av hur bra det hittar fukt i luften och binder. Jag har "snålsaltat" men det gör ändå tydlig skillnad. Bilden är från när jag provat en bit, efter ca 12 timmar. Visa bifogad fil 120732
20x40, vi köpte fyra 25-kgsäckar för 168 kr styck. Det hade behövts fem för att täcka hela banan, nu har jag några fläckar som är tomma, men de är rätt strategiskt placerade. Får se om jag köper en femte säck också. För att få det riktigt bra behöver man förstås betydligt mer salt, vi får se hur länge det här funkar.Hur stor är banan och vad kostade det?
20x40, vi köpte fyra 25-kgsäckar för 168 kr styck. Det hade behövts fem för att täcka hela banan, nu har jag några fläckar som är tomma, men de är rätt strategiskt placerade. Får se om jag köper en femte säck också. För att få det riktigt bra behöver man förstås betydligt mer salt, vi får se hur länge det här funkar.
Var du också i Össjö?Visa bifogad fil 120437
Kollar internationell fälttävlan i hembygden, tuff bana idag!